Fatboy met optimelpunten

Discussie in 'De lounge' gestart door Flower72, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Heeft iemand ervaring met de aanschaf van een fatboy via optimel eurosparen. De fatboy junior lijkt me geweldig voor de kleine man (dol op kussens) en de prijs is op deze manier ook nog leuk.

Ik wordt echter niet heel vrolijk van de lijst met voorwaarden die Fatboy bv er aan koppelt. Kort samengevat: wij hebben altijd gelijk ook als we geen gelijk hebben. Ook de leveringsvoorwaarden zijn op zijn minst nogal merkwaardig. De fatboy wordt voor 15,95 :$ afgeleverd, er zijn geen afspraken te maken over leverdag en tijd en als je dan na twee keer niet thuis bent heb je pech.

Voordat ik meteen boven op de kast kruip, zijn er hier mensen die ook de fatboy hebben aangeschaft en wat was dan je ervaring?

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    niet waar. Dit staat er namelijk:

Er zullen maximaal twee pogingen tot levering op het verstrekte leveradres worden ondernomen, waarna FATBOY de bestelling voor een door FATBOY te bepalen termijn zal opslaan.

je krijgt dan dus gewoon een briefje in de bus waar je hem kan afhalen.

en wat is er dan zo gek? Bij elk ander ding betaal je ook verzendkosten en je kan bij 90% vd winkels niet zeggen dat je iets op die en die datum wilt ontvangen.

Vind hier niets merkwaardigs aan.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik heb de normale fatboy via optimel besteld.
    Ik heb em nu 1,5 jaar en nooit problemen mee gehad.
    Ook de levering ging prima dus ik zeg, doen!

4. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Overigens heb ik inmiddels contact gehad met fatboy en ze geven aan dat het via een mailtje of belletje wel te regelen is om een voorkeursdag door te geven. Ik ga hem dus toch maar wel bestellen.

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    same here! geen problemen mee gehad.

6. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Ik heb die tas besteld, maar is gauw kapot, en de rits van de tas is echt (%#*#Q*Q# !!
    Maar jij bedoelt waarschijnlijk die zitgevallen.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Overigens word het verzonden via DHL. Mocht je op de dag van levering er niet zijn dan word het gebracht bij een dhl servicepoint in de buurt bij je dus je hoeft zowieso neit het halve land door te crossen

Deel Deze Pagina