Phil & teds kiwi explorer gebruiksaanwijzing

Discussie in 'De lounge' gestart door missym, 7 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Lieve meiden,

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een 2e hands duowagen van phil & teds, er zat echter geen gebruiksaanwijzing bij en ik heb geen idee hoe hij in elkaar moet (de vrouw van wie ik hem kocht ook niet...).

Heeft iemand een gebruiksaanwijzing of weet iemand een adres online om hem te downloaden?

gr.

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik heb geen gebruiksaanwijzing want mijne is ook 2e hands maar wat je moet doen is

onderaan de stangen bij de voeten zitten 2 halve maantjes die je "open" moet doen. en links zit halverwege de wagen een draaiknopje die moet je uitdraaien tot dat hij er bijna uit is. dan duw je de duwstang naar beneden en de voetensteun ook. Hij klapt dus op 2 verschillende stukken in.

ik hoop dat je hier wat aan hebt. duidelijker kan ik het ook niet uitleggen

succes

3. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Kijk even op you tube: daar staan demonstratiefilmpjes waarop je enigszins kan zien hoe het moet.

Grofweg: onderaan het zitje zitten aan de zijkant 2 lipjes die je uittrekt waarna het bovendeel van de wagn neerklapt. Dan kan je hem verder gewoon dubbelklappen. Voor het weer openen moet je op een (bij mij) grijze knop aan de rechter zijkant drukken. Dan "klikt" hij open en kan je de 2 delen van de wagen weer uit elkaar drukken en uitklappen.

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    alles op youtube is voor de nieuwste versie, beetje jammer...

ben het puzzelen nu zat, dus morgen weer een dag haha

5. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik heb dus die grijze knop waar whabbit het over heeft niet. dus is ook al een ander type. wist niet dat daar ook nog verschil in zat joh in die oude.

ik heb op you tube gekeken en daar staat in ieder geval die van mij niet tussen, maar ik heb wel instructies gevonden:) het is alleen wel in het engels. maar er staan plaatjes bij

http://www.philandteds.com/nz/services/instructions/instructions.htm

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wow daar heb ik echt wat aan, wilde net al typen hoe de zonneklep werkte hahaha

heel erg bedankt!

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  8. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    He meid,

ik had ook zo'n tweedehands gekocht en meneer wist ook niet hoe dat ding werkte. Nou heb er echt spijt van dat ik me zo makkelijk heb over laten halen want het is echt ff zoeken.

Maar als je dus een boven buggy wilt hebben en onder babynestje. Dan moet je de onderste stang weghalen. En de babywings vast maken aan de ritsen van bovenste buggy.

Wil je 2 buggy's van maken dan moet je wel de stang gebruiken maar dat is makkelijk te monteren. Het is echt ff zoeken.

Hier gebruiksaanwijzing in het Engels
    Edit zie dat je al de gebruiksaanwijzing hebt.

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    jullie zijn verder wel tevreden? haha

vanaf wanneer kan hij in het gewone stoeltje? Denk dat ik hem dan pas ga gebruiken, want dat babynestje vind ik niks!

10. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Nee niet echt hhaa gelijk doorverkocht. Ik vond babynestje doodeng. En hij was te groot voor mijn auto. Dus ga gewoon een tandem halen.

Ik zou niet weten vanaf wanneer ze in buggy mogen.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik heb nu me tandem te koop staan haha

12. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik ben wel gewoon heel tevreden hoor. ik heb het babynesje niet gebruikt omdat ik dus ook niet wist hoe. ik keerde gewoon de onderste stang ondersteboven en daar lag hij heerlijk in. maar ik ga alleen korte afstanden ermee. ik vind het een fijn ding. en ik heb geen last dat ik tegen het onderste ding aan loop.

Deel Deze Pagina