Hallo allemaal, 27-04-2012 zijn wij getrouwd en nu wil deze zaterdag wat leuks met mijn man gaan doen om ons 1 jarige huwelijk te vieren.. Hebben jullie nog leuke tips? Het valt op een zaterdag dus we kunnen de hele dag wat leuks doen.. Hopenlijk is het ook mooi weer net als vorig jaar... Was toen zonnetje en 18 graden.
Gefeliciteerd! Hier op dezelfde dag een jaar getrouwd Wij geven een klein feestje voor familie met bbq. Cadeau doen we niet echt koop wel een kaart waarin ik hem bedank en terugkijk op ons afgelopen jaar. Hebben 26ste eerste echo dus dat is al een groot cadeau. Je kunt er een gezellige avond uit van maken. Gegraveerd horloge vind uk ook erg mooi, maar weet niet wat je wilt uitgeven.
Wat leuk dezelfde dag!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Dat is idd het mooiste cadeau hihi! Gaan jullie het dan ook aan de familie vertellen of weten die het al?
hihi wat leuk! Ik lees ff mee wij zijn 20 april 1 jaar getrouwd en heb echt geen idee wat kan kopen...
wij zijn in Juni 1 jaar getrouwd en wij gaan dat weekend lekker een weekendje weg naar Antwerpen samen Gewoon lekker genieten en leuke dingen doen. Misschien kijken voor een leuk hotelletje?
Wij zijn op 14 mei een jaar getrouwd.Tevens zijn we dan ook allebei jarig! (zelfde dag en zelfde jaar!) Drie dubbel feest dus Lekker uitgebreid uit eten vind ik altijd erg leuk!
Onze ouders weten het al. De rest vertellen we inderdaad de 27ste. Hoop dat het mooi weer is! Wens jullie een topdag!!!
Voor jullie ook een topdag toegewenst!! En ik maak de dag nog even leuker heb een positieve test!! Het is nog een lichte streep om 17:00 getest: