wat zouden jullie doen (huisje)

Discussion in 'De lounge' started by mupet, Apr 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

wel of niet gaan voor het huisje?

1. ja omdat,

2. nee omdat,

3. anders omdat,

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames vraag me even af wat jullie zouden doen

Mijn ex en ik zijn sinds korte tijd uit elkaar ( ging al jaren slecht en hebben in therapie gezeten en alles geprobeerd maar de koek is op)

Nu is het zo dat we willen proberen dat hij hier kan blijven wonen ( ik kan dat niet betalen helaas) en we gasn dus dinsdag bij de hypotheeker langs

Ik zou dan een ander huisje zoeken om met de kids te gaan wonen (bezoekregeling moeten we nog maken) maar ws doordeweeks bij mij sowieso ivm zijn werk

Ik sta al sinds 2010 ingeschreven dus heb gelukkig al wat punten en nu is wr een huisje vrij gekomen, eigenlijk ideaal maar 1 puntje waardoor ik twijfel

Om de hoek van dat huisje, aantal huizen verder woont zijn zusje. Dit is niet zo'n leuk persoon en heeft voor veel ruzies in de familie gezorgd, nu zien ze haar ook niet meer en hebben geen contact verder.

Zouden jullie toch voor dit huisje gaan, of omdat zei daar woont niet omdat je haar misschien vaker tegen komt dan je zou willen?

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou het gewoon doen!

Je hebt verder toch weinig meer met haar te maken.

Dus links laten liggen en het huisje nemen!

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nee omdat gestemd, omdat ik vind dat je na zo'n periode jezelf best wat rust mag gunnen en daar hoort je vervelende ex schoonzusje dan niet bij toch?

4. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik zou het ook gewoon doen.
    Je kunt in mijn ogen geen rekening houden met alles.

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ja maar gaat toch niet om dat ze er rekening mee kan houden voor iemand anders? Maar eerder voor zichzelf. Ze komt dan ZELF haar schoonzusje vaker tegen als dat haar lief is.

Lijkt me dan niet echt een lekkere start voor een ''nieuw'' leven.

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja, ik zou voor het huisje gaan. Ik kijk uit op de achtertuin van familie die nogal voor ruzie zorgt en zij ook bij ons.

Eigenlijk is het er alleen maar beter op geworden en mocht het fout gaan, dan ga ik lekker naar binnen in ONS huis en ga me bezighouden met ONS leven. Vervelende ruziezoekers kun je overal tegenkomen, dus ik zou zeker het huisje niet afwijzen alleen om die reden.

7. MissXX

MissXX Fanatiek lid

Oct 9, 2011
    2,027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik zou het niet doen, mocht het mijn zusje zijn en ik in jouw situatie zijn. Misschien komt ze ineens dichterbij je kinderen dan jij zou willen. Hoe ga je er op gegeven moment mee om als je kinderen gezellig wat bij hun tante gaan drinken? Of iedere dag met haar kinderen gaan voetballen?

Sowieso lijkt het me erg pijnlijk zo'n contact zo dichtbij te hebben, zonder hier contact mee te hebben. Ik heb bijvoorbeeld geen behoefte meer aan contact met mijn zusje, maar haar regelmatig voorbij te zien komen zonder dat wij een leuk contact hebben zou me wel verdriet doen.

8. MissXX

MissXX Fanatiek lid

Oct 9, 2011
    2,027
    0
    0
    Nijmegen
    Sorry, verkeerd gelezen.. Zijn zusje..
    Zou ik denk ik ook niet doen. Zou dan het idee hebben dat alles wat je doet daar tijdens verjaardagen besproken wordt, mocht dat contact weer terug komen.

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Hangt er ook vanaf hoe lang je anders weer moet wachten op een ander huis. Ik zou het denk ik wel doen... Wie weet hoe lang je anders nog met je ex in 1 huis zit.

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Nee, ik zou het niet doen. Ik heb dat ook gehad, in dezelfde straat met mn schoonouders. En een beetje rare tijd gehad met mn schoonmoeder en ik merkte toch dat het me ging beperken. Elke keer maar hopen dat ik haar niet tegenkwam enzo. Het doet meer dan je denkt.

Als je voor een nieuwe start gaat, ga dan echt voor een nieuwe start! Sterkte!

11. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames thnx voor jullie reacties

Nog ff wat verdere info,

De buurt waar het huisje staat daar wil ik sowieso gaan wonen, dit omdat het 1 min fietsen van mijn werk, kinderopvang, straks basisschool vd oudste, en mijn supermarkt is

Dus kan ik haar daar natuurlijk ook vaker tegen komen stel al woon ik een straat verder op

Of denken jullie dat dit dan toch Te dichtbij zou zijn?

Dat de kinderen straks samen gaan spelen zou kunnen, en dat ze op dezelfde basisschool komen is ook vrij groot

12. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Dit.

Ik lees nu ook dat je sowieso in die buurt wilt gaan wonen, dan zou ik er zeker voor gaan.

13. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zullen misschien komende tijd nog wel meer huisjes daar vrij komen in die buurt maar dit heeft als voordeel dat het pas over een paar maanden ingaat

En dat vind ik fijn omdat we dan even de tijd hebben om eraan te wennen en alles goed kunnen regelen en nog wat te kunnen sparen voor spullen want er is nu niet echt geld

En bij de meeste huisjes die vrij komen moet je na max 2 weken er in, en dat is dan wel heel erg snel, zeker voor de kids

Dus denk wel dat er nog wat vrij komt maar dan heel snel ofzo

14. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Ik zou het wel doen, hoe je het ook went of keert je zult haar ooit wel tegen het lijf lopen.

Ik woon ook bij mijn schoonzus in de straat (hebben trouwens wel een redelijk contact) en de keren dat we elkaar spontaan tegen komen is in die 17 jaar op 2 handen te tellen.

Weten je kinderen dat het hun tante is?

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja gewoon doen omdat ,

haar lekker links laten liggen en voor jezelf en je kindje kiezen

16. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pluk de oudste heeft haar een paar keer gezien maar weet haar naam verder niet, en de jongste kent haar helemaal niet

17. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Nou dan zou ik me er helemaal niet druk om maken dan valt ze onder de categorie

somebody that i used to know :cool:

18. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik zou het niet doen. Je bent toe aan rust en je leven weer op orde krijgen. Het feit dat zij er dicht bij woont geeft je nu al onrust en zorgen, anders had je denk ik de vraag hier niet gesteld.

19. Gazy

Gazy Niet meer actief

ik heb ja gestemd..
    ook omdat je toch in die buurt wil gaan wonen.
    en ik denk ook omdat het zijn zusje is en jullie uit elkaar gaan en het van jou instelling afhangt.
    Ik heb ook buren, die ik goeiedag zeg, maar waar ik voor de rest geen contact mee heb. Ze is straks geen familie meer, en als (als he) ze me aan zou spreken zou ik het oppervlakkig houden en mocht ze dan vragen om een keer wat meer contact zou ik gewoon eerlijk toegeven dat ik daar geen behoefte aan heb vanwege het verleden.

20. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Ja gewoon doen, als er toch geen contact is....
    Jij moet gewoon boven haar gaan staan en leuk contact met de buren maken ;) als ze het vervelend vind moet ze zelf maar gaan verhuizen toch?

Share This Page