fatiha

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fatiha, 17 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fatiha

fatiha Actief lid

hallo zwangerevrouwen.
    de tijd gaat lagzaam :x :(
    elke dag moet je gaan tellen,tellen,tellen.
    ik heb zelf een stres gevoel gekregen .
    hoort dat erbij?

groetjes fatiha

Edit Moderator: Verplaatst naar zwangerschap.

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ja hoor dat hoort er helemaal bij. Eerst tel je af naar je eerste echo, dan naar de 20 weken en dan naar je verlof en dan geboorte. Het blijft aftellen maar het word wel minder.
    In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heel herkenbaar! kan de komende anderhalve week wel voorbij kijken :) Gefeliciteerd in iedergeval!

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik tel nu af naar zaterdag 24 mei heerlijk weekje griekenland en als ik terug kom maandags naar vk
    en zo tel je heel wat weekjes weg!

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik tel af naar vrijdag, dan moet ik naar de verloskundige. En hopelijk kan ik dan voor het eerst het hartje horen.

En verder tel ik af naar week 12, dan is de grootste kans op een miskraam voorbij

6. Niet meer actief

ik tel af naar 5 juni. Dan moet ik voor het eerst naar de gyn, en krijg ik ook de eerste echo!

7. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik begon met optellen... van 5 weken naar 10 weken (1e echo), daarna naar 12 weken (2e echo + nekplooi). Toen doortellen naar 20 weken. En nu is het aftrekken: nog maar 13 weken te gaan. :D
    Maar het gaat erg snel hoor, zeker als je bijvoorbeeld nog een vakantie of een nieuw huis tussendoor hebt!
    Probeer te genieten van elke week voor je het weet is het weer voorbij!

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik vind de tijd juist ontzettend snel gaan. Het vliegt voorbij.
    Straks helemaal aangezien we over een paar weken gaan verhuizen, en ik het dan nog drukker ga krijgen.

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Voor mijn gevoel gaat het ook eigelijk helemaal niet zo langzaam! Natuurlijk tel ik ook de dagen voor de 1e echo, 2e echo en nu as vrijdag voor het eerst naar de vk. Kan me ook niet snel genoeg gaan. Maar toch als terug kijk naar toen ik net wist dat ik zwanger ben en nog al weer bijna 12 weken ben... is de tijd echt wel snel gegaan!

Gewoon veel afleiding zoeken, dingen plannen, erop uit... dan gaat de tijd ook sneller!

10. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    ik tel af naar de bevalling...waar ik overigens steeds banger voor wordt :S

De hele zwangerschap door bestaat uit aftellen naar bepaalde 'mijlpalen'

Ik heb het hartje overigens pas gehoord met 19 weken en 3 dagen...vet laat dus!... Ze maakte dan wel iedere een echo om me gerust te stellen om dan te kijken of het hartje wel klopte

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tellen is iets watje de komende tijd blijft doen.
    en na de zwangerschap vind je het zo snel gegaan, of verlang je zelfs terug om weer zwanger te zijn.

12. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Terug verlangen naar zwangerschap, kan ik me niet voorstellen, er is hier bij mij ook geen sprake van een roze wolk

13. stassia

stassia Lid

15 mei 2008
    9
    0
    0
    Bij mij is dit vanaf 12weken veel sneller gegaan.
    dana verlangde ik naar buikje, dan naar 16weken echo, dan naar b aby voelen, en nu, tel ik af voor mijn vakantie eind an de maand!
    En ineens sta je er bij stil dat je aan de helft bent....

Jeslin, geen fijne zwangerschap gehad?
    byebye

14. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik vond de eerste 8 weken super langzaam gaan...sinds de eerste echo vind ik het hard gegaan...
    Begin nu een buikje te krijgen kan het hartje horen met de angelsound dus ben wat meer gerust nu :D
    Ook ik zit nu 2 weken af te tellen...krijg ik weer een echo.
    Dan 20 weken echo...en dan de 3d echo...

Maar toch kan t niet snel genoeg gaan hoor ;)

15. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik heb mijn dochter letterlijk groot gekeken :D Eerst aftellen naar 12 weken, toen naar 16 (vind ik zo magisch om te zeggen, 16 weken zwanger, haha) toen naar 20 (20 weken echo) toen naar 26 weken, kindje officieel levensvatbaar, toen naar 36 weken, en uiteindelijk is Julia met precies 40 weken geboren... En nu mis ik soms dat warme vertrouwde getrappel in mijn buik. Dus meiden, zoveel mogelijk genieten!

16. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    @ stassia,

Niet echt nee, tijdens heel me zwangerschap, voel ik me zwaar misselijk, beroerd en moe, ik geef nog bijna iedere morgen over, heb een paar keer een te hoge bloeddruk gehad, (moest er twee keer voor naar het ziekenhuis) ben in totaal ongeveer tot nu toe 6.5 kilo aangekomen dat is niet echt veel, maar komt ook door het braken steeds..ontzettend last van zure maag en oprispingen.
    Ja het hoort er allemaal bij, maar de 1 heeft er veel meer last van dan de ander, en mensen roepen bij het minste of geringste zwangerschap is GEEN ziekte...nee dat klopt...(maar zijn mijn klachten daarom ook niet echt of overdrijf ik daarom?)
    Als je, je door je zwangerschap zieker dan ooit in je hele leven hebt gevoeld...kan het wel geen ziekte zijn, maar zo voelt het wel.
    En je mag natuurlijk ook niet klagen, want je moet dankbaar zijn dat er een leventje in je groeit. Natuurlijk ben ik dankbaar en beschouw ik het zeker als een wonder, het getrappel van binnenuit is ook heel leuk en iets wat je alleen tijdens een zwangerschap kan ervaren, 2 harten in 1 lichaam. Maar nee, ik zal na de geboorte zeker niet terugverlangen naar zwanger zijn en een grote buik hebben.

X

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

In het begin (tot de 12 weken) gaat het best langzaam maar daarna gaat de tijd zo snel voorbij :confused:
    Ik heb nog niet alles en was al erg vroeg begonnen pff last van weeën nu enz :rolleyes:
    Tijd gaat echt wel snel om geloof me maar!

Deel Deze Pagina