Hoihoi Ik wil een foto op Canvas laten drukken. De foto staat in mijn album (die vd kids) Ik vraag me af wat het mooist is; zoals ie is, zwart/wit of sepia (schrijf je dat zo?! ) En is het beter de foto nog wat aan te passen? (Heb daar nl echt geen verstand van, fotoshoppen etc...) Wat denken jullie?
Heb even mee gekeken Als eerste even zeggen dat je echt hele leuke kindjes hebt! Maar nu even antwoord op je vraag. Ik zou de foto wel in kleur afdrukken denk dat je kindjes dan het mooist uit komen maar ik zou hem wel bewerken. En met bewerken bedoel ik vooral de achtergrond, die zou ik gewoon helemaal wit maken zodat het speelgoed ed niet op de Canvas komt. Helaas heb ik op mijn (traaaggeee)laptop geen Photoshop anders had ik je graag geholpen maar ik weet dat er hier vrouwen "rond typen" die erg goed zijn met Photoshop en die je vast willen helpen. Ben iniedergeval erg benieuwd naar het eind resultaat!
Hoi B en N, dankje voor je complimentje en je reactie! Ik hoop dat er iemand is die misschien een voorbeeldje voor me zou willen maken zoals jij voorsteld. Mss wel een goed plan, vooral die deur op de foto staat niet echt chique. Thanks, nogmaals
Ik haal hem even omhoog in de hoop dat er mss nog iemand is die me zou willen helpen met het bewerken van de foto... Ik zou er erg mee geholpen zijn, dan kan ik nl gaan bestellen
och jeetje wat een mooie kindjes! ik zou voor zwart/wit gaan maar kan je helaas niet helpen met een voorbeeld, succes!
Hoi Female, ik probeer je even te helpen. Wat een leuke foto van je kindjes. Heb effe gauw via Picasa bewerkt en zo word de foto in sepia: Bekijk bijlage 4525 Probeer het ook nog ff in zwart wit zo!
Zo in zwart wit: Bekijk bijlage 4526 Ik vind hem in sepia mooier! In Zwart- Wit word hij zo licht. Succes ermee. Zal erg mooi staan, die sepia op een cavas doek!
ik zelf vind sepia altijd mooi, ik druk ook altijd of ik kleur, of in sepia... van de foto van jou kids vind ik zelf sepia het mooist.
ik zou een andere foto kiezen voor op canvas, op deze foto zie je maar 1 kindje echt goed, en de ander maar half.
Ik zou hem dichter op je kindjes aansnijden. Ik denk wel dat je het beter zelf kan doen omdat ik aanneem dat van deze foto lager is in kwaliteit dan wat je zelf hebt, ander wordt het niet mooi als je hem gaat printen.
Ik zou denk ik ook een andere foto nemen.... het is absoluut een leuke foto, (mooie kindjes trouwens) maar waar je dochter met haar handje zwaait, lijkt het net een vlek en ik ben bang dat als je dat op canvas laat drukken het niet zo mooi wordt. Maar dat denk ik alleen ik weet het niet zeker.
@ winniethepoeh en Moes Ik wil eigenlijk perse deze foto doen omdat het een cadeautje is en die mensen hebben toevallig gezegd dat ze deze foto echt heel mooi vonden enzo, vandaar... @ Mime Is dat veel werk om daar een voorbeeldje van te maken? Anders zou ik je de foto wel willen mailen, zou je dat mss voor me willen doen? Ik weet er nl echt niets van (Maar alleen als je wilt hoor, wil me echt niet opdringen ) @ Mejojo Vind ik ook meestal, sepia of kleur het mooist @ Barbara Dankje meid voor de voorbeeldjes! Geeft een duidelijk beeld. Nu weet ik al zeker dat ik zwart/wit niet mooi vind. Kan ik alleen nog fijn gaan twijfelen tussen sepia of kleur, vind dat nl allebei erg mooi En verder; dankje allemaal voor de lieve complimentjes
Als ik de foto's zo zie zou ik zeker voor Sepia gaan en dan inderdaad de kindjes meer naar boven halen en de achtergrond laten vervagen . Snap je me nog?
Als je het even netjes (ik heb het even snel snel gedaan) uitsnijdt en gumt..Krijg je ongeveer dit! Maar misschien is de achtergrond vervagen mooier..ipv weghalen.
@ eefje wat lief dat je helpt! Ik denk zelf ook dat vervagen mooier is als weghalen. weer wat wijzer, bedankt voor je voorbeeldje! @ b en n zoals jij zegt is denk ik idd heel mooi dus bij deze doe ik nog even een oproepje om een voorbeeldje te maken (sepia, kindjes naar voren halen door achtergrond te vervagen...) hoop dat iemand wil helpen
Misschien een hele domme vraag maar hoe kijk ik in het fotoalbum. Bij het oude forum was dat in een oog op slag te zien...maar nu weet ik niet waar ik moet zoeken.
Ff klikken op Female, en dan naar bekijk openbaar profiel. Als je daar dan bent dan zie je 'foto-album' staan.