Eigenaar Fauna World: meeste dieren waren al dood | RTV Rijnmond Vol verbazing luisterde ik naar het radio fragment van de eigenaar van de dierenwinkel. De man noemt het laten verhongeren van de dingo's "fout", maar is niet van plan om met zijn business te stoppen. Is het niet op de Uitweg dan wel op een andere locatie. Want: "Er zijn genoeg plekken op deze klote-aarde waar ik mijn handel kan drijven Echt waar ik snap niet hoe iemand zo makkelijk kan denken over het welzijn van dieren zolang het maar geld oplevert. Jammer genoeg zal dit op meerdere plaatsen in Nederland en over de hele wereld voorkomen maar als ik dit zo in de krant ziet staan gaat me bloed koken.:x
Jammer genoeg ken ik die gozer. Vroeger toen ik klein was kwam ik altijd in hun zaken (maar die in Capelle was van zijn broer trouwens). Ik vond het al een drama dat ze levende cavia's e.d. voerde aan hun slangen. Dit gaat nog even een tikje verder. Zag dat hij ook handelde in tijgertjes e.d. Geen hart heeft die vent. Echt niet. Zelf in een hokje zetten zonder eten. Dat is misschien de beste straf nog.
duidelijk iemand die dieren als "ding" ziet en niet als levend wezen. zelf idd maar laten uithongeren ofzo. Dat respect voor dieren gaat ie toch nooit van zijn leven krijgen. of opvoeren aan een tijger.. dan heeft ie misschien nog een paar minuten respect.
Hoor van een aantal mensen die in een zelfde hobby als wij zitten dat dit niet de eerste keer is dat hij dit soort dingen flikt. Het zal dus ook niet de laatste keer zijn. En hij is trouwens ook niet zo een fijne vent naar mensen toe die zijn manier van handelen afkeuren. Op facebook is hij overigens vrolijk verder aan het handelen....
Hij heeft echt een beton blok voor zijn kop. Je zou toch denken dat hij zich wel even gedeisd zou houden maar niet dus...
Ik denk dat kopers zich ook beter moeten realiseren waar ze hun dieren vandaan halen! Ik vind dieren geen handelswaar en vind dus ook dat deze niet in een winkel thuis horen én toch zijn er een hoop mensen die hun dieren uit een dierenwinkel halen. Daarmee hou je de handel via een dierenwinkel in stand, het loont tenslotte voor de verkoper.