Hoi, hoi! Ik ben naarstig op zoek naar een relax fauteuiltje met een autostoeltjesgordel (noemen ze dit geen 3-punts gordel?). Ik kan helaas niets vinden en Camila haalt allerlei capriolen uit en valt dus iedere keer uit haar Fisherprice-stoeltje (die alleen een heupgordeltje heeft). Wie heeft er tips? Het liefst zou ik zo'n stoeltje willen hebben van de Ikea (die Marline ook heeft), maar ja, die heeft weer geen gordel! Groetjes!
en als je nou zo'n klik gordeltje eraan vastmaakt? wat je bij een kinderstoel ook hebt enne youame zat er met 11 maand goed in hoor zonder gordel
Camila zit ook goed, maar soms moet ze gewoon even vast . Vind ik een veiliger idee. Capriolen uithalen doet ze maar in de box!
Ik heb nu zo'n stoeltje (ander dessin): Daar krijg ik toch niet zo'n gordeltje in? Of wel? Wie is er creatief?
nee bij die gaat hetbeetje moeilijk haha wil je die niet verkopen youame haald ook capriolen uit maar dat ding valt niet zo snel om zeg maar of je moet zo'n 4kante stoeltje halen bij ikea zo'n zachte
Denk je dat zo'n gordel helpen zal dan? Hier helpt een gordeltje ook niet, uiteindelijk kruipt ze dan met het stoeltje op dr rug bij wijze van spreken als het aan haar lag.
Waarom moet ze vast in zo'n stoeltje dan? Als ze in de kinderstoel vast kunnen en in de box veilig kunnen spelen vraag ik me eerlijk gezegd af waarom ze in zo'n stoeltje "moet" zitten? Wij hebben zo'n stoeltje van de Prenatal (gewoon een relax-stoeltje) maar dan zonder riempjes. Elmo
Door die opmerkingen zie ik schildpad Camila al door de kamer tijgeren . Omdat ze nu nog veel te bewegelijk is in een stoeltje en ik het soms echt wel héél prettig vind dat ze even vast zit ben ik dus op zoek!
mwah.. doomooseat is met een handig tuigje.. waar ze niet uit kan vallen omda thet oppervlak daar te breed voor is en over de vloer a la schildpad lijkt me ook niet kunnen maar die bovenkant met tuigje.. kun je er af halen en dan en bovenkant zonder tuigje voor opdoen dus per saldo kun je er wel wat jaartjes mee vooruit anne vindt het nu pas leuk eignelijk toen e nog klein was vond ze het maar niks.. nu speelt ze er fanatiek op en gebruikt ze hem als poef. hij stond al op marktplaats zegmaar.. maar er maar weer afgehaald dus