Ik heb vooral trek in pasta's... lasaga, pizza, spagetti e.d.... Allemaal dingen waar ik al gek op was... heb ik nu nog meer trek in.... Verder niets bijzonders...
ik ga helemaal voor frietjes en frikandellen speciaal, verder voor de gezonde trek sinaasappels. heft het elkaar een beetje op... groetjes cindy
boterham met sandwichspread (naturel) hmmm heerlijk! das ook eigenlijk het enigste want ben verder meestel nog zo beroerd als het maar kan.
Haha wat herkenbaar allemaal... Ik heb niet 1 bepaalde favoriet, ik eet gewoon veeeeeeeeeel meer sinds ik zwanger ben. En ik kan op de raarste momenten zin krijgen in iets... zo had ik vanmorgen om 10 uur al erg zin in pizza. ( 3x raden wat wij eten vandaag haha ) En ik heb het idd ook met mcdonalds... Ik was nooit gek op vet eten, patat enzo, maar dat lust ik nu ook best wel. De aanstaande papa vind het allemaal wel grappig, haha. Liefs
nou.. iedereen mcdonalds die zit hier op elke hoek komt mn neus uit..lol ja ik heb hier idd wel dingen die ze daaro niet echt hebben.. ik eet natuurlijk mexicaans in overvloed... mn man is een beetje een zeur als het op eten aankomt lol... ik eet veel tacos en burritos... maar dan niet met van die harde taco shells maar gewoon met tortilla... heerlijk... het enige dat ik dus mis is een echt frietje speciaal ofzo en chinees.. dat hebben ze hier ook wel maar dat is dus echt niet te eten... en de rest is hier wel aante komen of te maken... gelukkig... we hebben ook een nederlandse bakker dichtbij... altijd handig voor taart enzo mmmmm... ik ben nu al aan het bedenken wat ik vandaag ga eten... en het is pas 7.30 in de ochtend
Ja ken het gevoel...heb echt een enorme trek iedere dag...als ik thuis kom van het werk (rond 16.00u) dan moet ik echt zo snel mogelijk mijn avondeten eten (de man zit dan zonder honger aan tafel het weg te werken hahaha)... Maar heb niet 1 favoriet...weet wel dat frietjes heeeeel lekker zijn nu
mijn obsessies tijdens mijn zwangerschappen waren heel uiteenlopend zo moest ik bij de oudste minimaal 4x per dag een big mac menu met aardbeienshake bij de 2e moest ik elke ochten vers van de bakker warme croissants met aarbeien(jam) boter moest wel gesmolten zijn bij nu de jongste at ik alleen maar fruit alle soorten en dat de hele dag en bij deze zwangerschap eet ik alleen maar sla met aardappels en vlees
Toen ik zwanger was kon ik niet van de waterijsjes afblijven en dan de perensmaak Ook in de winter genoot ik ervan..
ehm ik heb het met gekookte ei...daar lust ik wel 3 van op op een dag! doe ik niet hoor... en voor de rest heb ik een zwak voor citroen en salmiaklollies.....
Ik ben verzot op alles wat vettig is: hamburgers, frikandel speciaal, bicky burgers, satékes van de frituur, chips maar op dit moment is het pizza (2x raden wat er nu in de oven zit ). Vanmiddag heb ik al een cheese burger achterover geslagen en ja, jammer dat de mc'donalds wat ver is want anders zou ik er alle dagen zitten. Oh ja, t'is achteraf dat we er maar moeten op letten hé, nu is het vooral genieten !
iedereen ofja bijna iedereen heeft het ook over friet en friet speciaal.. daar zou ik dus echt heel veel voor over hebben.. heerlijk dat mis ik wel... heb ik geluk dat mijn vader curry heeft opgestuurd... nu hoef ik alleen nog maar friet te kopen en te bakken... maar ja een frietje van de snackbar is toch altijd lekkerder... mcdonalds hoeft voor mij niet