definitieve beschikking kinderopvang 2006

Discussie in 'De lounge' gestart door mvamberenkeenan, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Goedemorgen, ik heb even een vraagje. In juni 2007 heb ik een brief van de belastingdienst ontvangen waarin mij werd gevraagd om mijn kosten voor kinderopvang op te sturen (jaaropgaaf kinderopvang 2006). Aan de hand daarvan zou dan worden berekend of wij nog wat extra terug zouden krijgen of iets moesten betalen.

    Nu had ik voor het jaar 2005 nog een lekker bedrag terug gehad, dus ik verwacht voor 2006 ook nog wel wat terug te krijgen.

    Maar nu: ik moest die gegevens dus voor eind augustus 2007 inleveren, netjes gedaan, maar tot op de dag van vandaag heb ik niets meer gehoord ! Vind ik eigenlijk een beetje schandalig, wel verzoeken om vroeg in te leveren maar daarna een zooitje tijd nemen om het te beoordelen !

    Nu ben ik zelf werkzaam als junior belastingadviseur, dus ik weet wel een beetje hoe het werkt bij de belastingdienst, maar dit vind ik toch wel heel erg lang duren ! Als je je aangifte inkomstenbelasting netjes voor 1 april ingediend hebt, krijg je ook in juni/juli meteen al bericht !

    En nu heeft onze auto het dus begeven, dus extra centjes zijn wel een beetje welkom eerlijk gezegd....

    Ik denk dat ik toch eens een telefoontje ga wagen bij de belastingdienst.
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.990
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Inderdaad er achteraan bellen, ik denk dat ik al wel in december had gebeld.
    Misschien zijn de papieren kwijt geraakt ofzo.

    In iedergeval veel succes
     
  3. Senninha

    Senninha VIP lid

    13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou ik geef je weinig hoop dat je antwoord krijgt als je het algemene nummer van de Belastingdienst belt.

    Je krijgt dan toch iemand aan de lijn die dit werk als vakantiebaantje iod heeft en van toeten nog blazen weet.

    Een brief schrijven helpt beter en dan krijg je ook een rechtstreeks telefoonnummer. Als je het ovv Klacht schrijft wordt je echt binnen no time teruggebeld. (Mijn ervaring tenminste.)

    Succes en ik hoop dat je snel je centjes krijgt.
     
  4. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ach wij hebben dit jaar pas de uiteindelijke aanslag van 2004 gekregen.
    vaak gaat alles automatisch, maar soms word het onderzocht door de inspecteur en dan kan het ook langer duren
    maar ze maken er ook wel een zooitje van daar bij de belasting, als je 3x iemand anders aan de telefoon krijgt, dan zeggen ze ook 3x wat anders.
     
  5. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    als je belt krijg je toch niet zomaar een vakantiekracht ofzo aan de lijn? een vriendin werkt er en die kreeg voor ze begon een complete opleiding en ze wordt constant bijgeschoold! Een andere vriendin werd niet aangenomen omdat ze geen hvo of mbo diploma had. dus volgens mij valt het wel mee.

    maar even on topic: ik zou inderdaad even contact opnemen, dit wel slordig natuurlijk en voor jou heel vervelend.
     
  6. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik heb gebeld met de belastingtelefoon, maar dat was geen succes ! Ik werd van hot naar her gestuurd, en waar kwam het op neer ?

    We hebben een achterstand en we zijn bezig met alle beschikkingen.... Slaat natuurlijk helemaal nergens op, want dit staat op de website:

    Vanaf oktober: definitieve berekening 2006
    Als u in 2006 huur-, zorg- of kinderopvangtoeslag hebt gekregen, valt in deze periode de 'Definitieve berekening 2006' bij u in de bus. Voor elke toeslag krijgt u een apart bericht.
     

Deel Deze Pagina