Hai meiden, Ik ga vanmiddag een tattoo laten zetten!!!! Maar wil even meer meningen horen Heb hem zelf gemaakt, wat vinden jullie? En hij komt op mn enkel...
ik vind dat je dat heel mooi getekent hebt, een hele mooie gedachte zo met die vlinders mooie tattoo succes hoor als je hem laat zetten
Mooi meid! En wat een mooie betekenis. Ik wens je veel plezier (en een klein beetje sterkte ) met het zetten vanmiddag. Liefs Michelle
hey harstikke mooi alleen hou je er wel rekening mee op welke enkel hij moet komen het mooiste is als de bovenste vlinder naar achter staat dus zo op de tekening ( zou die dan denk ik lrechts moeten komen, word eerst op carbon getekend dus spiegelbeeld en dan op je been weer spiegelbeeld ) heel veel succes inderdaad mooie tekening laat je een foto zien als hij getatoeerd is ik is gek op tatoages ( heb er zelf 15 )
Mooi en weet niet de ware grootte, maar zoals ik dit zie wordt dat te kriegelig voor op de enkel.. Dus ik zal hem wat vergroten voor de details.. Waarschijnlijk zal je dit van je tattooboer ook wel horen
Bedankt voor de reacties Hij komt idd op mn rechter enkel en wil hem zelf niet al te groot, maar ik denk dat degene die hem gaat zetten dat wel kan bepalen hoe groot hij wordt... Ik zal zeker een foto plaatsen!!! Ben zenuwachtig!!!
wat een mooie tattoo, ben benieuwd hoe die eruit ziet als je het gezet hebt ik wens je veel succes groetjes naat
Heel erg mooi. Ik wil ook een tattoo laten zetten, maar ik ben bang dat het pijn doet,haha.. Ben benieuwd naar het resultaat
Vind hem super! Zou hem wel iets laten vergroten, zodat je de details beter ziet, zoals al is gezegd. Zit zelf ook onder de tatoo's.
'k Vind em mooi! Vooral de betekenis er achter. Ben benieuwd hoe het is geworden.... hopelijk deed het niet zoveel pijn!