Momenteel Chio XXL Cheese Chippies Te erg Ik ben helemaal geen chips eter, maar die uitspraak is ook niet echt betrouwbaar als ik nu zeg dat ik zo 3 zakken in de week van die XXL weg eet
Niet goed dat ik dit lees, net de laatste choco pepernoten op en nu ineens zin in chips.... Maar naturel (wel lekker zoute), evt met dipsaus.. Zo af en toe eens hamka's (met gevaar dat de hele zak ineens leeg gaat)
Hahah, ben het hier helemaal mee eens ! Alleen naturel vind ik wat saai, maar met een sausje van ketchup en slasaus, is ook dat lekker te maken.
Thai sweet chili, bugles nacho cheese vooral met roomkaas, Ik weet nu al wat ik straks ga vragen aan mijn man, heb er nu al zin in gekregen.
Dankzij jullie ben ik toch maar een zak chips gaan halen: Croky bolognese. Normaal vind ik de paprika van Croky het lekkerst, al verschilt dat ook nog wel per zak soms.. Of naturel ribbel van Lays.
Ooh ik vind bijna alle chips lekker... Maar momenteel op 1 Käseln Emmentaler van Chio!! En gisteravond met ML nog een zak Bugles soldaat gemaakt, met kruidenkaas hihih ooooh kwijl kwijl kwijl!!
Gewoon naturel! Hahaha saai he?! En als het ribbels zijn, dan wel met een dipje of anders ribbel voor ribbel opeten.. Hihihi
Ik heb al een tijd een dilemma met chips. Ik weet niet wat ik moet kiezen en dan neem ik maar niks en dan loop ik maar weg zonder chips na 10 minuten uitzoeken
Vroeger was het cheese union en bolognese van lays. Maar wind de chipssmaken achteruit zijn gegaan na de zoveelste verbetering. Dus nu is het meestal natur of pindaknabbels.