ex-vriendin die hardleers is

Discussie in 'De lounge' gestart door Beertje13, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

ik heb een paar maanden terug mijn "beste vriendin" de laan uitgestuurd. na een aantal keer haar gewaarschuwd te hebben was ik er echt.klaar mee.

er is te veel gebeurd, ze beschuldigde mij vreemdgaan, bezuinde het vervolgens rond, stookte tussen vrienden.en mij en ze stelde mij verantwoordelijk voor haar sociale leven, ze nam contact met mij op wanneer zij zin had of tijd had. Na elkaar weken niet gezien te hebben had ze het uren over haar zelf.

ik heb het contact verbroken.. maaaar ze laat mij niet met rust

zestuurt mij berichten dat ze met mij zusje omgaat (waar ik geencontact mee heb) en dat ik dat. vast niet erg vind.omdat ik.afstand hhad grnomen.
    ik heb een vriendin die heeel naief is, daar spreekt ze nu ineens mee af. nooit.eerder gedaan.
    ze valt mijn beste vriendin lastig, met ik heb spijt, ik mis haar, ik weet niet wat ik fout heb gedaan. ect.
    als ik haar tegen kom. moeten onze kinderen elkaar een kusje geven. terwijl ik even met mijn moeder sta.

en nu, krijg ik een kerstkaart dikke kus van......

zucht

iemand raad?

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Als je echt geen contact meer wilt met haar, zou ik t gewoon negeren. Misschien houd ze dan vanzelf een keertje op.

3. rums

rums Niet meer actief

Negeren. Tenzij het echt te gortig wordt.

4. Beertje13

ik ben bang dat als ze straks hoor dat ik zwanger ben dat ik er helemaal niet vanaf kom..

ze zei ook de laatste keer, ben.echt benieuwd wanneer jullie eem tweede krijgen en dat zou ik.zo leuk vinden

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Kerstkaart in de oud papierbak pleuren en haar negeren.

6. Beertje13

ja dat ik nu 3 maanden lang. maar ik kan mij steeds moeilijk inhouden:p

7. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Zolang jij reageert geef je haar aanleiding om terug te reageren ;)

8. Beertje13

haha ja dat is ook.telkens wat ik denk..

maar ze haalt bloed onder mijn nagels vandaan. ik hoor dat ze mij wilt uitnodigen voof haar dochter dr verjaardag.. denk ik echt, ben je niet goed

9. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Zou haar ook totaal negeren, alles verwijderen wat ze stuurt op whatsapp, sms enz
    Inderdaad kerstkaart hup bij het oud papier, je wil haar niet in je leven dus zou gewoon ook haar geen enkele aandacht geven.
    Zodra jij weer op iets reageert heeft ze je weer waar ze je hebben wil en zulke mensen moet je juist die kans niet geven.

10. Beertje13

ja is ook.zo,ze zegt ook tegen iedereen. aaa joh, ze belt mij echt wel weer

11. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Wat vervelend zeg.
    Ik zou de kerstkaart retour sturen, zal mij duidelijk genoeg lijken ;).

12. Beertje13

staat geen adres op de envelop.. wakke ik dan.niks aan?

13. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Weet je wat goed helpt is opschrijven wat je gevoel is bij haar. Dat bewaren en iedere keer als je in de verleiding komt te reageren dat briefje op te zoeken en te lezen ... dan komt dat gevoel waarom je niet wilde weer terug en reageer je waarschijnlijk niet.

Het helpt mij in ieder geval.

Succes

14. Beertje13

nic dat is een hele goede.. ga ik doen. bedankt!

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Zolang jij blijft reageren zal het contact blijven, en heb je het dus niet vebroken.
    Kun je haar nummer niet blokeren op je telefoon? Als het goed is krijg je dan geen berichten meer enzo van haar binnen.
    Kerstkaart bij het oud papier doen.
    En als andere vriendinnen tegen aan jou gaan zeggen wat jou ex vriendin tegen hun heeft gezegd, kun je ook aangeven dat je het niet wil weten en omdat je simpel weg het contact hebt verbroken.

Op een gegeven moment houd het wel op (hopelijk ;))

16. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Misschien een keertje duidelijk zijn naar haar dat je haar niet meer wilt zien of spreken en haar daarna negeren.

17. Beertje13

ja ik heb nu drie maanden nergens op gereageerd. helemaaaal nergens op. ik hou mij keurig in. daarom is het ook zo raar, AL DRIE maanden haha, dacht dat het wel klaar was hihihi

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou dan zou ik het eens op een andere manier proberen, en niet op de nette fatsoenlijke manier.
    Gewoon even met een botte bijl hakken en zeggen dat ze op moet sodemieteren en jou en je vrienden met rust moet laten.
    Wat een stalker.

19. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Zo dat is er duidelijk 1 met een bord voor haar kop, ik zou haar op alle dingen blokkeren en nog langer proberen je in te houden, het houdt echt wel eens op!

20. Beertje13

ik heb de kaart in de fik gestoken.. hahaha! heerlijk ja ik kijk even of het ophoudt. ik verwacht wel dat als ze hoort dat ik zwanger ben dat het zeker nog.niet rust. en gister zei een vriendin dat het nog lang niet klaar is voor haar

Deel Deze Pagina