Dorrito's naturel uit de oven met rode uienringen en cheddar kaas erover en dan dippen in chillisaus! En chocolade!!
Hier elke weekend nootjes (weekendmix) En een dipsausje en crackers van Oil & Vinegar.. Mmmmm smullen
ikzelf hou van variatie. dus wissel ik af met: chocolade paprika chips van lays japanse mix komkommer met cherrytomaten mijn man eet 3 a 4 keer per week s'avonds gefrituurde snacks. heel soms eten we in het weekend stokbroodjes met salade.
Frituursnacks zijn ook echt heerlijk voor de tv. Alleen heb ik een hekel aan de frituurketel schoon te maken bah! Dus die frituursnacks zijn maar 2 keer per jaar ofzo pffffff. Als dat ding zichzelf zuiverde en niet het hele huis stonk at ik het denk ik ook wel 2,3 keer per week En dan moet je ook nog eens wachten tot dat vet warm genoeg is, snacks erin doen en weer wachten pffff dat is niks voor mij. Ik heb er dan zoveel zin in dat ik me voor die frituurketel neer zet en dan zo ga wachten dat duurt lang dan haha
onze frituurpan staat in de schuur dus gelukkig geen nare luchtjes in huis. en het schoonmaken mag mijn man doen haha hij is ook de enige die dat ding gebruikt
ik dacht hier eens even inspiratie op te doen voor lekkere dingen maar helaas, eigenlijk alles schuiven we al naar binnen wij gebruiken als excuus dat we om 17.00 eten en dan om 20.00 weer honger hebben
Lekkere wraps bv met geitenkaas honing swazalder schinken en sla. Gerookte zalm monchou en sla of met ham kaas komkommer farmersalade
Antilliaanse kaasballen Wraps met zalm/roomkaas Wraps met brie/komkommer/zuivelspread Bladerdeeghapjes Of gewoon doritos, nootjes of pindarotsjes
Toastjes, Bugles met Heksenkaas, olijven, worst, kaas, chocolade, m&m's, komkommer ... niet allemaal tegelijk, meestal is het of zoet of chips of een combinatie van de rest.
toastjes met selleriesalade stukjes kaas en komkommer, om de beurt een hapje Chips lust ik ALTIJD haha manlief liever nootjes.
Favoriet is bij mij de Bolognese chips van Croky. Die zak kan in 1 keer leeg. Man houdt meer van japanse mix of ribbelchips naturel. Voor nu zit in aan de gekookte eitjes op crackers, zo lekker en vult goed. Gister samen met manlief een watermeloen weggewerkt, dat is onze gezamenlijke verslaving