Hoi allen! Jamie word 24 oktober 1 jaar! voor zijn verjaardag wil ik graag een leuke hoed maken.... vooral om een leuke foto van te maken voor de verjaardagsuitnodigingen en voor op de foto terwijl hij zijn taart kort en klein slaat hebben jullie misschien leuke ideeën?? ik ben helemaal niet zo creatief dus het mag niet te moeilijk zijn had al gedacht om gewoon en blad op te rollen en wat op te schrijven... maar dat is weer net iets te simpel
heb je toevallig een thema voor de baby kamer? voor jayden heb ik bv woezel en pip en dat wordt dus ook t thema voor zn eerste verjaardag.. stel jij hebt boerderij dan kan je van daaruit verder denken bv een hoedje in de vorm van een schapen hoofd (ik noem maar wat)
Wij maken op het kinderdagverblijf altijd gewoon een kroon. Een reep papier rondom het hoofdje. Twee repen er als twee bogen aan en dan maar flink uitbreiden met allerlei repen in veel felle kleuren.
wij hebben een kroontje gekocht zoooo schattig.. maar waarschijnlijk blijft ie niet lang op haar hoofd zitten hahah
neej jamie heeft niet echt een thema. omdat als we straks een 2de krijgen ze bij elkaar op de kamer komen te liggen hebben we het redelijk neutraal gehouden. wel hangen er van die winnie de poeh prenten aan de muur en heeft hij veel winnie de poeh knuffels.
Iemand hier op het forum (sorry, weet echt niet meer wie) had echt een geweldige kroon gemaakt voor haar kleine!!! Volgens mij kon je dan ook nog elk jaar de nieuwe leeftijd erop plakken (volgens mij had ze hem van stof gemaakt). Hopelijk reageert ze hier nog op!
en als je toch niet zo crea bent, mischien een idee, ze hebben bij de Xenos speciaal voor de 1-jarigen een verjaardagshoed! Staat een 1 op, erg leuk, in het wit met blauw of roze..
bij de prenatal hebben ze zo'n hoed met kaarsjes erop. Erug leuk... http://gigagadgets.be/catalog/images/GADG00136-BIRTHDAY-HAT-01.jpg