Had em in ander topic al gezet dus hier nog maar een keertje^^ Escada Sentiment... Draagt die op dit moment ook al een tijd niet meer en was het geurtje als ik hem leerde kennen, als ie dat op heeft ooooeeeeh man man
1 million van Paco robano hmmmm (ik heb de vrouwen versie ook ) ennn JP natuurlijk onweerstaanbaar gei...
Kenzo Pour Homme, doet me zo aan onze "verkeringtijd" denken, heerlijk! Daarnaast ook Cartier en Tommy Hilfiger!
hier dus 3,14 pi van givenchi wood van desquered alles van chanel op het moment heeft ie te veel is echt luchtjes verslaafd hugo bosh botteld kan ik niet ik schrijf m zerker op en morgen even ruiken hij is en morgen jarig en we vliegen dus lang leve luchtjes op schiphol
Oehjaaaa Roma is erg lekker! Offe Burberry brit de zwarte variant! Mijn vriend gebruikt op dit moment Esprit. maar hij is niet zo van de parfummetjes.
Mijn favorieten: Joop - Homme (rood) JP. Gaultier - Le Male Armani - Code Dior - Fahrenheit Nikos - Sculpture Homme
XS, Polo Blue (vind de zwarte minder) en Boss Bottled. Verder vind ik zelf Davidoff Cool Water nog steeds heerlijk maar mijn man is daarop uitgekeken. Die had hij altijd in de tijd dat we verkering kregen.
Hier ook Hugo Boss Bottled! Ik "ruik" mijn vriend nog voor de eerste keer binnenkomen. HEERLIJK!!! Doet me steeds weer terugdenken aan onze begintijd. Het is ook de enige herengeur die ik herken. Als er een man langsloopt met die geur moet ik altijd even snuiven! hmmm!
nou Loreal for men.. die hebben spulletjes voor na het scheren, en voor gezichtsbehandeling, en deo..... Nou ik smelt als mijn man dit op doet.. zoooo dat ruikt een partij lekker
Dior Fahrenheit en bijna alle denim geurtjes Het is geen parfum maar wel deo en zo lekker: Axe AFrican amber
Hahaha erg he ik heb dat ook! Mijn man had het luchtje ook op toen ik hem net leerde kennen. Hij heeft 2 weken geleden weer een nieuwe fles gehaald, de grootste We hadden trouwens laatst een nieuwe klant, en die had het luchtje ook op. Kon het niet laten om te zeggen hoe lekker hij rook haha
Armani Mania.... ohh, die is zooo lekker. Ook maar eens de Hugo Boss Bottled gaan ruiken als die zo goed is! Ik hou er wel van dan mijn man heerlijk ruikt.