Thistle & Weeds van Mumford and Soms Ik word momenteel instant gelukkig als ik Marcus Mumfords stem hoor
Wat een verschillende soorten muziek ook allemaal!! Wat ik ook een knaller vind van een paar jaar geleden is Sex on fire, wat een goed nummer.
https://www.youtube.com/watch?v=450p7goxZqg&feature=youtube_gdata_player Absoluut John Legend - All of me
dit liedje ja!! al bij de eerste noot moet ik huilrn. waar ik ook ben als ik het liedje hoor. het is ook op ons van toepassing want we krijgen de tweede meid en kunnen idd niet wachten tot ze er is door mijn hg zwangerschap.
Pink! Give me à reason. Als het nummer op de radio is zetten de kids de radio al harder en roepen mama jou nummer .. En mijn oudste Zoon kan het zelfs al mee zingen whahaha ...
Mr probz-waves Verder wat nummers van denk ik onbekende band voor jullie, verder ben ik niet zo heel erg van de top 40 nummers, dan moet het echt iets speciaals hebben
Heb er meerdere op t moment Niels Geusebroek - take your time girl Mr. Probz - waves Beyonce - i was here
Katy Perry- Roar Emeli Sande - Clown en van haar ook Read all about it En John Legend - All of me - zo lief en mooi!