Favoriet speelgoed baby 1 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bloemetje26, 3 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje26

Bloemetje26 Actief lid

14 mei 2015
    133
    12
    18
    Hoi allemaal,

Mijn zoontje wordt bijna 1 en ik merk dat nu hij kan zitten, kruipen en staan hij zijn babyspeelgoed wel heeft gezien. Veel mensen vragen me wat hij wilt hebben voor zijn eerste verjaardag dus ik vroeg me daarom af wat het favoriete speelgoed van jullie kindjes is/was rond deze leeftijd?

Ik heb al een ballenbak, houten loopwagen, een vormendoos, een babytelefoontje en plastic bakjes waar hij een toren mee kan bouwen.

Ik merk dat hij momenteel vooral op de ondeugende toer gaat en dingetjes probeert te pakken van tafel etc.

Alvast bedankt voor jullie tips!

2. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Favo speelgoed van mijn zoon: de stofzuiger.. haha. Verder is hij nieuw speelgoed na een week alweer zat :rolleyes:
    Mijn zoon wordt over 2 maanden 1 jaar, dus ik lees even mee! :D

3. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Duplo?
    Muziek instrumenten?

Mijn dochter wordt ook bijna 1 maar kan met alles van haar grote zus spelen. Dus nog geen idee wat wij moeten vragen.

4. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Een zelfrijdende tractor met diertjes in de kar is hier favoriet. Verder zn blokkendoos en de Toet Toet auto-ambulance met wat auto's.
    Maar keukenkastjes opentrekken etc. blijft toch altijd leuker:p

5. Ingtwiede

Ingtwiede Actief lid

18 jul 2013
    299
    52
    28
    Blokkendoos is hier ook favoriet.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zandbak met bijbehorend speelgoed, schommel, loopfiets, toettoet/Zoefzoef, boekjes, pop en poppenwagen en keukentje.

7. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Zoefzoef is hier favoriet, en een kralenspiraal. Houten blokjes om mee te bouwen/stapelen, vormendoos.

8. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    een loopfiets (kinderfeets), een loopauto (die niet om kan vallen :) ) en een buitenglijbaan (de middelste van little tikes meen ik).

Verder was de gele schoolbus van little tikes een succesnummer, een kinderstofzuigertje en een vormenstoof met geluidjes :) toettoet autos

Verder had hij ook een loopkarretje van vtech maar die is sinds hij los loopt aan de kant geschoven.

9. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Hier nu 10 maanden en beetje het zelfde probleem haha!
    Voor d'r verjaardag krijgt ze zoefzoef dierenhotel van ons. Van mijn ouders een loopwagentje.

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dochter heeft interesse in:
    Zoef zoef dieren
    Keukentje
    Bakjes/potjes etc. Alles wat maar gestapeld en in elkaar geschoven kan worden en open/dicht kan.
    Boekjes
    Babywalker als hij nog niet kan lopen
    Loopauto
    Vormenstoof.

11. Bloemetje26

Bloemetje26 Actief lid

14 mei 2015
    133
    12
    18
    Bedankt voor jullie reacties, daar kan ik wel wat mee :)

12. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Deze is heel erg favoriet bij mijn dochter. Samen met de rol en dol bus van Vtech sinds kort ook een keukentje. Ze is 15 maanden.

13. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Heb voor de verjaardag van mijn zoontje, een driewieler gehad. Maar met zo'n stang achterop waar je hem kunt duwen. Voor de rest duplo of de zoef zoef set gehad. Van ons heeft die speelpaneel en een telefoon trekding.

Deel Deze Pagina