Favoriet speelgoed van je kindje (1 - 1,5 jaar)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caro31, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michiee

Michiee Niet meer actief

ik ga ff googlen wat ze kosten want volgens mij zijn ze wel vrij prijzig.
    maar het is wel speelgoed wat lang mee gaat natuurlijk !

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Je hebt er ook van 25 euro zag ik maar nu staan ze nog niet in de winkels dus ik weet niet of dat iets is maar ze zijn in elke prijsklasse wel te vinden.

En natuurlijk geen zwembadje vergeten he :), deze is nu te klein hehe

Hmmmm ik hou van de zomer

3. Michiee

Michiee Niet meer actief

ik ook !! kan niet wachten tot het weer zomer is ..echt heerlijk...
    hier nemen we altijd een abbo op het zwembad echt super...

maar helaas..we moeten nog een tijd wachten :(

Edit: zie nu de foto pas, wat een heerlijk mannetje ;)
    wij hebben precies t zelfde badje .. J. is dol op zwemmen

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Boekjes met flapjes vond ze erg leuk op die leeftijd en de simpelste 'mijn eerste woordjes'boekjes, van die vierkante boekjes van de action. Heb inderdaad ook ontelbaar vaak de plaatjes benoemd, maar daarbij zelf ook dingen erbij bedacht (dierengeluiden nadoen, kleuren benoemen, tellen etc).
    Toen ze net kon lopen vond ze zo een trekdiertje ook leuk, wij hebben dan een hondje die ze dan met een touwtje achter zich aan kan trekken. Hele wandelingen heeft ze met dat ding gemaakt.
    Ballonnen en ballen zorgden ook voor veel plezier.
    Rond 18 maanden kreeg ze interesse in die houten puzzeltjes met van die knopjes op de stukjes.

En verder...vooral ik, mijn telefoon en de televisie :p Is nog steeds niet helemaal over trouwens ;)

5. Linana

Linana Niet meer actief

Een simpele goedkope motor van de action
    Toet toet auto, gewoon zo'n los autootje
    De ipad...

Vooral de laatste met alle apps die speciaal voor hem erop staan is erg geliefd

6. Storm

Storm Niet meer actief

Een verschrikkelijk boekje van Dora (reist door de woestijn) met drie plaatjes waar je op kunt drukken en dan komt er een kabaal uit. De pop die erbij hoort is al even verschrikkelijk, maar het is Dora voor en Dora na.
    Gekregen van Tanteklaas.
    Verder begint ze nu met poppen te spelen en blokken, duplo en ballen zijn al lange tijd helemaal in.
    Ook van die dingen waar je met een hamer balletjes doorheen kunt slaan (wat zonder hamer ook prima wil).

7. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier al een paar maand duplo! daar hebben we een bak vol van maar ze kon echt al heel snel blokjes op elkaar of op een plaat duwen, nu hebben we ook dieren. Huis afbreken wat ik gebouw heb is ook leuk ;)

Verder nog wel het babyspeelgoed.

8. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ons ventje van nu 16 maanden is dol op muziek maken, xylofoon, mondharmonica, koken(pannetjes en plastic eten )we zijn ook een houten speelkeuken voor hem aan het maken hihi, auto's (politieauto met sirene) dansen op muziek.

9. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ow ja ons ventje is ook helemaal dol op zijn hippy skippy!! en de kiepwagen van little tikes!!

Bijgevoegde bestanden:

10. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vooral auto's! En duplo, houtentreinbaan en de boederij van little people, daar kan hij ook lang zoet mee zijn. Toettoet auto garage blijft het hier ook goed doen. En een bal of gewoon een houten lepel

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pannen en pollepels..
    Driewieler
    alles wat geluid kan maken...
    foldertjes
    Duplo
    Blokjes

Maar idd het liefste geen speelgoed...;)

12. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Ik denk dat het de leeftijd is;)

Onze dochter klimt, kruipt en loopt ook het liefste de hele dag door.
    De afstandsbediening(die ze niet mag) vind ze het mooiste en mijn telefoon.
    Heb voor haar nu zo.n babysmartfoon en die vind ze erg leuk.

Waar ze het meeste mee speelt is
    -koesdoek
    -lego
    -litlle people poppetjes
    -ballenboom
    -loopauto

Ze is ook gek op boekjes lezen.
    De oud papierbak plunderen.
    Verstoppertje spelen onder een deken

13. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Die van ons is verslaafd aan zijn ballenboom! Daarnaast vind die het ook leuk om zijn ringen te stappelen op zo'n paal (geen idee hoe het officieel heet).
    Kasten leeghalen, liedjes zingen, boekjes helaas niet (ik wel, zucht).

Maar ook met speelgoed gooien is erg leuk, net zoals de kat kaal plukken... Kan nog wel ff doorgaan. Hij is ontzettend ondeugend op het moment.... He ondeugend!

14. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Stapeltoren, Keukenspeelgoed en Duplo zijn favoriet.
    En verder alles wat knopjes heeft (afstandsbedieningen/telefoons) uiteraard mag hij daar niet aanzitten, maar des te leuker is het dan ;)

15. NastassjaS

NastassjaS Actief lid

14 jan 2013
    313
    0
    0
    Amsterdam
    Hier van de Ikea een 'knikkerbaan', zo'n spiraal met kralen er aan die van ene naar de andere kant moeten.

Stapeltoren, houten vormentrein, toet toet auto's, babywalker, telefoon en verder alles wat met muziek te maken heeft... De gitaar van papa, de piano van papa, de trommels van papa! Haha!

Zo'n skippykoe/beest lijkt me helemaal leuk, zeker als hij wel houd van beweging en zo!

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Hier zijn puzzels en boekjes favoriet. Op nummer 2 onze kat; namelijk de kat een slabbetje om doen.:D verder speelt ze veel met haar badeendjes, geen idee waarom:p blokken, winkel wagen, loop paardje, en élke dag als ze wakker wordt; mama auto zien? En dan gaan we auto's uit het raam kijken vanuit de flat.:):)

17. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Leuk om te lezen allemaal! Ik heb alweer wat ideeën opgedaan... ballenboom, muziekinstrumenten (hij houdt van muziek), een hippy skippy ook leuk!

Wat hier trouwens wel echt een succes is is Nijntje Verstoppertje.

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Op haar eerste verjaardag heeft ze de Little People boerderij gekregen. Meteen een hit en ook bijna het enige waar ze twee jaar later nog steeds mee speelt af en toe.

19. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Dit zijn de favorieten van Lizzy:

- Boekjes, zo veel mogelijk boekjes! En het liefst iedere 10 seconde weer een andere haha!
    - Little People, wij hebben zo'n ark van Noah, en dan komt ze iedere keer met de leeuw en dan moeten wij brullen.
    - Blokken, van die plastic nep duplo, ze vind het leuk om ze te stapelen.
    - Auto's, niet echt meisjesspeelgoed, maar ze vind ze wel leuk!
    - Sinds gisteren hebben we een Bilibo, das nu ook al een groot succes!!

Deel Deze Pagina