Buikje weer rond... uh, zeer rond. Naast mijn en manlief zijn bestelling, moest er ook een happy meal komen. Vroeger had je maar 1 keuze, tegenwoordig kun je hem zelf samenstellen. Ik geef netjes door wat er in moet komen te zitten, heeft mijn man het verkeerd opgevat en ook nog eens alles los besteld Achja, vroeger was het allemaal simpeler... Maar ik merk dat ik iets los heb gemaakt hier?
Ik denk dat ik zo maar eens een pot augurken met een plakje ham er om heen ga pakken. Ook lekker. Bij gebrek aan die lekkere dingen bij de Mac.
Ik lees net dat de groentenburgers terug zijn???? Waar dan? Ik heb ze nooit meer ergens gezien, wel nog naar gevraagd maar die meisjes kijken me dan altijd heel onnozel aan :S Die Mc Flurry's waren bij mijn vorige zwangerschap echt een verslaving (die met m&m's dan)...nu probeer ik me in te houden....maar krijg spontaan trek zeg! Gelukkig geen in de buurt...*grrrr*
Op de site van de mac staat dat ze niet in alle filialen te verkrijgen zijn... Dus lijkt mij dat het nog niet helemaal verdwenen zijn.
@Vales Oooooh! Dan ben ik heel benieuwd bij welke vestiging jij dan die vegabruger nog kunt krijgen? Grtz, Susan
Op het ogenblik ga ik na het boodschappen doen altijd even 4 kipnuggets met BBQ- of mosterdsaus halen of een wrap.
We zijn bij meerdere Mac's geweest intussen maar ik zie die groentenburger echt helemaal nergens :S Ik ga vanaf nu weer overal zeuren en klagen..helpt vast niks maar lucht voor mij misschien wel op
Ik mag mezelf niet meer in dit topic vertonen want manlief en ik zijn net langs de Mac geweest. Echt erg!
Whaha... ga je menen?! Heb je je man toch weten over te halen? lol Of heb je hem stiekem deze topic laten lezen, in de hoop dat hij ook trek zou krijgen in burger