Mobiele airco

Discussie in 'De lounge' gestart door Zeepje3, 23 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Heeft iemand hier ervaring met de aanschaf van een mobiele airco?
    Ik wil er graag één kopen voor in onze slaapkamer. Begrijp ik het goed dat je dan altijd met een pijp zit die door je raam naar buiten moet?

Zijn er dingen waar ik op moet letten?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je hebt altijd een slang, want de warmte moet weg kunnen.
    Wij hebben er eentje, gebruikt toen de kinderen klein waren, maar gebruiken hem nu al jaren niet meer. Kopen? ;)

3. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Heb er zojuist eentje besteld haha, hopelijk geen miskoop

4. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Wij hebben er 1 die we in de caravan gebruikte. Ideaal, hield alles mooi koel en maakte geen herrie. We hadden een gat onder het bedgedeelte gemaakt voor de slang. Caravan is weg en nu heb ik hem in huis staan, maar nog niet gebruikt. Ik zit ook een beetje met die slang te kijken. Maar denk dat ik er van de zomer erg veel plezier aan ga beleven in mn slaapkamer.

Zeepje3 vindt dit leuk.
  5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Slang moet je erbij hebben ivm. De warmte kwijt kunnen.
    Vind hem ideaal op de slaapkamers.
    Lekker koel. Haalt veel vocht uit de kamers

6. Pompoen

Pompoen Actief lid

25 okt 2015
    446
    121
    43
    Heb er ook 1 maakt alleen giga herrie Dus 's nachts wel uit, maar haalt de ergste warmte wel uit de kamers. Ik hem m onderhand alweer 6 jaar geleden via marktplaats gekocht, doet t nog steeds prima

7. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Ik vind het ideaal. Wij gebruiken hem vooral s'nachrs en aan het geluid moet je gewoon even wennen. Wat de andere dames al zeiden de slang hoort erbij anders kan hij niet doen wat hij moet doen. Voor het beste resultaat is het ook belangrijk dat je het gat rondom de slang bij het raam goed dicht maakt zo koelt hij beter.

Deel Deze Pagina