alles wat maar zoet is eigenlijk....safari, baileys, likeur 43, zoete port, limoncello, dropshot... Heb niet echt een favoriet, lust bijna alle zoete alcoholische drankjes wel. Minder zoet overigens ook: ik maak regelmatig een bloody mary of irish coffee voor mezelf. Maar meestal houdt ik het gewoon bij een kopje thee.
Droge witte wijn! Maar na het sporten ben ik juist weer blij met een koud biertje. Verder kan ik erg genieten van limoncello en sgroppino, vooral in de zomer. De meeste alcoholische dranken lust ik eigenlijk wel, sla zelden wat af.
Ik drink graag droge witte wijn, rosé en rode wijn. Soms gaat er een speciaal biertje ook wel in. Jillz en prossecco vind ik ook lekker. Irish coffee is heerlijk in de winter in het weekend bijv met kerst
Safari met cola. Maar dat is echt zelden. Drank is aan mij niet besteed. Bier, wijn en zelfs champagne blegh! Jillz 0,0 vind ik ook lekker, maar dat is geen alcohol hè
Daar heb ik vroeger liters van weg gedronken (niet op 1 avond...). Paar jaar geleden weer eens gehad, maar ik kreeg het echt niet meer weg. In de zomervakantie ben ik wel van de lokale biertjes. Deze zomer veel Polar en Amstel bright gedronken. Met skivakantie laat ik het glazuur graag van mijn tanden springen met rode wodka en red bull. Verder vooral droge witte wijn.
Ik drink meestal gewoon bier of een wijntje rood of wit. Gewoon huismerk vind ik vaak het lekkerst. Een beetje malibu door de 7up vind ik ook heerlijk. Canei is ook lekker dronk ik vroeger heel vaak toen ik gewone wijn nog niet lekker vond.
Ligt aan de locatie, mijn stemming en wat ik erbij eet. Droge witte wijn kan bij mij altijd (hoe droger, hoe beter), bandit appelcider, aperol spritz (mijn skivakantiedrankje) en ik ben ook van het speciaal bier. Vooral plaatselijke speciaal bieren vind ik leuk om te proberen.
Oh, ik vind heel veel alcoholische drankjes lekker. Vroeger tijdens het uitgaan dronk ik altijd apfelkorn of bessen. Tijdens de tentfeesten hier in de buurt altijd bier en als ik thuis ben of uit eten ga droge witte of rode wijn. Samen met een vriendin hebben we een heerlijk drankje ontdekt op de huishoudbeurs een aantal jaar geleden, Peachtree met prosecco. Dat drinken wij nu op verjaardagen.
Waarom schamen? Ik lust het ook echt niet.. 2x geprobeerd en klaar. Niet te drinken vind ik het Oh net gelezen waarom. Ik snap je gevoel, maar wat je zegt als je het niet lust..
Alles wat naar limonade smaakt. Zoals Cocktails, Passoa, cocosdrankjes, Jillz of Radler. Heel soms een wijntje of bier maar over het algemeen drink ik niet want na een half glas ben ik vaak al niet meer heel helder.
Baco Zoete witte wijn Radler Baileys met ijs Likeur 43 Raketje smaakt echt als een raketje. (Bacardi razz met fanta) Ammareto
Oké het is al weer 1.5j geleden en voorlopig nog niks maaaar ik was toen wel fan van een lieffmans on the rocks in het weekend. Of een likeur 43 (puur zonder toevoegingen )als we uit eten gingen.
Droge witte wijn Droge rosé en dan het liefst uit de Provence/côté d'azur Rode wijn Mousserende wijn Disaronno on the rocks