Patat, pizza en pannenkoeken. Qua groenten zijn verse sperziebonen en komkommer favoriet. De rest is oorlog .
Soep!! Groentesoep! Kippensoep, tomatensoel, erwtensoep, pompoensoep. Dus ik maak elke week een pan verse soep, zo krijgt ze twee keer per week zeker genoeg groenten binnen. En kip tandoori.
Spinazie met veel ei en een gehaktbal Macaroni spaghetti Lasagne Aardappels gekookt en gebakken Witlof Bloemkool broccoli Bietjes Rode kool Patat pannenkoeken Gaat de laatste tijd gelukkig beter met groente tijdje geleden was het alleen nog maar spinazie en pasta Dus geduld komt goed voor de slechte eters 😆
Op dit moment pannenkoeken, maar aardappelpuree vindt hij ook erg lekker, maar alleen als papa deze maakt Groente gaat hier met moeite in.
Stampot Andijvie Spruiten Stampot (allebei ) Spinazie Roti (met "pannenkoekjes" eten pakken vinden ze geweldig ) Tomatensoep Pasta met spinazie gaat er ook altijd wel goed in Oudste eet altijd wel goed, jongste alleen als hij er zin in heeft...
Kipcurry achtige gerechtjes Witvisjes maakt niet uit welke Pasta achtige gerechten ( Macaroni/ lasagne ) Stamppotten Groentes rauw en gekookt ( behalve spruitjes ) maar ze eet gerust een hele paprika zo op eigenlijk lust ze vrij veel alleen gekookte zoete aardappel vind ze echt niet lekker en champignons en als ergens veel ui in zit En de dingen die denk ik de meeste kinderen niet lusten zoals mosselen en blauwe ader-kaas..
lievelingseten van ons draakje is: - Pannenkoeken - Patat - Spagetti - Worsteltjes - Bloemkool met kaassaus - Sperzieboontjes - Witlof in Ham en kaas - Komkommersalade - Alle vlees wel - Pizza - Quiche Prei Wel meer natuurlijk maar met bovenstaande kun je hem echt blij maken
Mijn dochter is helemaal gek van tomaten: gehaktballetjes in tomatensaus, geroosterd in de oven met kabeljauw (met kappertjes, citroen en knoflook), ook geroosterd in de oven met courgette en zalm (en pizzakruiden en couscous), rauw.. alles mag ook een hit zijn zelfgemaakte groene curry, wortels (hele bergen wortels ) en pompoen.
Hier is mevrouw gek op vis. Rijst met kip kerrie en veel pasta's en noodles. Ze eet andere dingen ook wel, maar alleen als ze er zinin heeft.. Kip vind ze nietlekker
Wraps met zalm en roomkaas Eigenlijk alle kaas, van jong tot oud en brie enz. Als ze geen groente willen dan strooi ik er wat geraspte kaas over, dan gaat het er wel in
Hmm bedankt voor de antwoorden. Ik zie nu wel dat mijn kinderen echt heel weinig lusten. Ze eten dan ook echt niks behalve een stukje vlees. Ze zeuren daarna ook niet voor iets maar gaan gewoon naar bed. Misschien hebben ze niet zoveel nodig? Ik heb iig een hoop dingen gelezen die ik nog ga proberen. Maar dingen als pannenkoeken poffertjes friet pizza dat lusten ze ook niet. Vreemde kinderen heb ik
Als dl niet wil eten, dan eet ze ook geen poffertjes en pannenkoeken hoor Ik vind het ook gek, vooral omdat ze in een restaurant opeens je halve lamscurry naar binnen werkt. Dat is dan nieuw en interessant ofzo. Ze hebben idd niet zoveel nodig.
Hier een peuter die dol is op: Spinazie Kip(!!) Stamppot boerenkool met worst Pasta (liefst fusili) met pesto Lasagne Spruitjes (echt waar ) Gehaktbal (van opa, 'kan' ik zelf niet) Rode kool met gekookte aardappel Aardappel-raampjes uit de oven Rijst gaat er niet zo goed in. Meeste pastagerechten worden per keer wisselend enthousiast ontvangen.. Hier ruim 2,5 jaar een slechte eter gehad, dus ben dik tevreden (voor zolang het duurt )