Wij eten hoofdzakelijk pasta en ben echt gek op Chicken marsala en Spaghetti All'amatriciana. Eten dit niet te vaak want dan ben je er zo op uit gegeten. Als we aardappelen eten vind ik stamppot, hachee en stoofpotje lekker. Maar ook dit krijgen we niet vaak.
Bijna alle soorten pasta met veeel saus. Maar ben ook een junkfood liefhebber helaas. Vooral chips en chocolade
Ossenhaas! Biefstuk Pistolet filet american met zout peper uitjes komkommer en mayonaise, echt HALLELUJA!!!!
Sushi op nummer 1! Ook houd ik van mexicaans eten en surinaams eten. Roti pompoen is ook heerlijk, mag je me ook voor wakker maken haha.
Jeeeetje... wat krijg ik trek van dit topic Ik wil er nog 1 toevoegen aan mn lijstje; Bouef Bouguignon en... ik zou ook echt niet zonder een lekkere frikspec kunnen
Bouef bourguignon Ratjetoe (zelfverzonnen gerecht met gewokte patat, groenten en plakjes frikandel) Sambalboontjes Tomatensoep van de chinees. Döner Er is zoveel lekker In een restaurant: Ossenhaas, sate, biefstuk
Italiaans!!!!!!! Pizza, pastasalades, warme pastagerechten..het is ook mn favo vakantieland....denk wel eens dat de ooievaar mij verkeerd gedropt heeft.
Hete bliksem❤️ heb het helaas al een hele lange tijd niet gehad. Mijn oma maakt dat zoooo lekker, binnenkort maar eens een bakje meevragen voor naar huis.
Pfff... Vanalles. Sushi vind ik echt heerlijk <3 Verder eet ik heel graag (goede!) lasagne, zelfgemaakte nasi, een lekkere curry... Maar ook biefstuk met gebakken aardappels en sla vind ik heel erg lekker.
Zoveel. Vind op z'n tijd zelfgemaakte aardappelpuree heerlijk maar een curry, couscous of zelfgemaakte lasagne net zo goed. Qua keuken vind ik de Indische en Marokkaanse het lekkerste, denk ik. Vrijwel alles wat hier wordt gekookt is trouwens zonder pakjes enzo.
Hmmm ben gek op japans en aziatisch in het algemeen, kan het zelf ook goed klaarmaken. De favoriet van de kinderen en ml is ook sashimi van rauwe zalm
Normaal van alles pakistaanse/ surinaamse/ turkse gerechten. Maar sinds ik zwangerschap ben niks meer..