Met de vooruitzichten op het mooie nazomerweer worden er natuurlijk ook wel ijsjes gegeten, en toevallig kwam ik deze link tegen via FB Top tien: rare ijssmaken - Bizar | Panorama En daardoor dus mijn vraag, wat is jullie favoriete ijs smaak en/of ijsje? Mijne toch wel gewoon vanille smaak met karamelsaus of chocolade saus. En de solero ijsjes kunnen er bij mij ook altijd wel in hahaha! En bij jullie?
Bij schepijs stracciatella, citroen of van dat superchemische blauwe ijs, yum! Maar verder hou ik niet zo van ijs en als ik het al eet, dan liever waterijsjes. Raketjes, twisters enzo. Ik mis trouwens nog wel altijd de knetterijsjes van Disney vroeger. Colasmaak en dan van die cherry-knettercrème aan de binnenkant.
schepijs ( wel goeie anders eet ik het net zo lief niet) hazelnoot, appelkruimel, kokos of lekker fris citroen.
Ik ben geen ijsjeseter' vind dat altijd zo koud. Maar als ik ijs moet eten dan is het toch wel cookie dog van ben en jerrys
Mijn favoriet is eigenlijk het ouderwetse softijs. Met disco!! En van schepijs: mokka, hazelnoot, yoghurt, cookie dough, soms banaan.
Ja, want dan zaten al die stomme balletjes aan elkaar geplakt, omdat ze half gesmolten waren, en dan kwamen ze er gewoon níét meer uit
Een lekker perenijsje of ben en jerry's cookie dough of half baked En magnum gold is ook lekker en mona appeltaart yoghurt is ook lekker , ochh kan er nog wel veeeeeeeeeeel meer opnoemen maar denk dat ik deze ijsjes toch wel het lekkerste vindt
Amarena kers schepijs Joghurt-sinaasappel schepijs En citroen!! Als waterijs het liefs de aardbeien van Hero,en anders een calippo cola
Schepijs. Eigenlijk eet ik dit alleen maar op 1 plaats. En dan de citoen of de aardbei. Die zijn zo lekker fris. Yummie Ijs wat je in de supermarkt kan kopen de cornetto of een marsijsje.
After eight schepijs mmmm lekkera, Hebben ze hier niet heel vaak, maar soms geluk en neem ik een bolletje
Ben en Jerry's! Vind veel smaken lekker strawberry cheesecake vind ik altijd lekker. Ook in schepijs, heerlijk!
Ben gek op ijs Waterijsjes: Twisters en Liuk (van die citroen ijsjes met een stokje van drop) Schepijs: pistache, hazelnoot en inderdaad ook van dat smurfen ijs en.. Ben & Jerry's Karamel Sutra.. Oh, nu heb ik trek!