Ik ben echt dol, maar dan ook echt dol op.... waterijsjes. Maakt niet uit wat, raketjes , perenijsjes, twisters, whatever, ik ben er fan van. Helemaal nu ik zwanger ben, zijn ze niet aan te slepen. Morgen met boodschappen doen weer inslaan.
Bij mij is de grote favoriet(ten) toch wel Raketjes en de echte softijs. Van schepijs alleen die van een goede, de smaken Chocolade, mango en citroen.
Ja mmm, krijg er helemaal zin in. Nou uhhh hebben jullie effe? Ben dol op ijs. Triochocolade van Hertog. Van die colawaterijsjes met spikkeltjes, bij de Aldi. Luxe cornetto's van de Jumbo. Vianetta normaal en caramel biscuit. Ben and Jerry's peanutbuttercup en de frozen yoghurt Greek style. Ik kan niet kiezen...
Waar zal ik beginnen. Citroën ijs. Net slagroom vers!! Almond en bijna alle ijs wel. Alleen water ijs ben ik niet zo dol op.
Ik eet me scheel aan waterijs. Vooral dubbellikkers en raketjes. Van het schepijs heb ik het liefst citroen en mango. En bij lidl hebben ze 'chocolate noir' ofzo, is net een brownie.
Chocolade, mocca, pistache, framboossorbet. Van het handijs is mars mijn ultime favoriet, daarna een cornetto of een Magnum maar dan wel met chocoladevulling. De parfait van de Mac D mag je me ook midden in de nacht voor wakker maken. Die wil ik dan wel met caramelsaus!
Vanille softijs of gewoon vanille schepijs. Caramel is altijd welkom op mijn ijsje heerlijk. Vooral de McFlurry's Cookies Caramel lekkkkkkerrrrr!
Alle smaken van La Toscana. Ik kan zo een liter ijs van ze wegschransen. Verder ook de smaken drop ijs die ik wel eens in scheveningen heb gegeten,,.
After eigth en citroen zijn mijn favorieten. Een goede magnum met amandel is ook herrlijk, maar de lekkerste manier om ijs te eten is in de vorm van een echte amerikaanse cola-float. Voor wie het niet kennen: How to Make a Coke Float: 8 Steps (with Pictures) - wikiHow
Een sundae of parfait van de mac of hoorntje met choco en citroen! Maar met stipt op nr 1 staat toch echt wel de sun lolly framboos van de lidl verslaafd