Ben en Jerry's Karamel Sutra! Ooooh zo lekker.. Verder alles met witte chocolade en schepijs groene appel.
Op stip met 1: softijsje in een oubliehoorn met chocodip, maar dan wel van echte gesmolten chocola. Kwijll....helaas steeds minder goed verkrijgbaar . Deze hele zomer niet gehad.
Ja in onze vorige woonplaats was er ook een snackbar waar je ze het hele seizoen kon krijgen maar hier nog geen geschikte plek gevonden.
Ik mis al jaaaren de maxibon hoorde dat hij ergens nog wel te krijgen is maar ik weet niet hoe dat aankomt per post . Verder graag softijs en schepijs oja in de ardennen hadden we ooit hele lekkere mini-ijsjes :chocola met ijs en vruchten erin!
Jaaaa de maxibon! Die is zo lekker. Die at ik vroeger toen ik klein was (jaar of 10 hahaha) zo graag! Ik mis hem nu nog steeds.. Ooit nog 1 keer tegen gekomen in Londen. Was zo blij, was jaartje of 6 later. Waar is ie nog wel te verkrijgen dan?
Haagen Dasz strawberry cheesecake! Jamjamjam! Hertog stroopwafelijs McFlurry Rolo Schepijs pistache, citroen, meloen, yoghurt, witte chocola Magnum almond Raketje IJs is eigenlijk altijd lekker!
In Haarlem heb je een heeeele goeie Italiaanse ijssalon (Garrone). Omg de dark chocolate icm pistache of kokos. Mmmm!
Wij hebben hier een fantastische ijsboerderij dus veel keuze Uhm.. Strawberry cheesecake, kinder Bueno, cookies, after eight
Strawberry cheesecake, mars, schepijs: citroen/yoghurt/mango/bosvruchten, sunday-ijs met caramelsaus en nootjes, raketjes.
Is nu niet meer te verkrijgen...maar je had vroeger SKY...dat was een soort bros...met roomijs en daar weer chocoladelaagje om....hmmm Solero shots.. Calippo cola en lemon Feestijs: roomijs...m&m's en gesmolten verkade chocolade