Ik heb wel zo'n zin om de kerstboom op te zetten. wie zet hem al op voor sinterklaas? Als er nu al meerderen zijn dan zet ik hem op anders zal ik toch moeten wachten tot een woensdag
Ik zei toevallig gisteren tegen mijn vriend haha het is bijna sinterklaas dus daarna mag ik alle kerst spullen weer naar beneden halen en toen zag ik hem al kijken niet weer he Maar wij hebben de afspraak hier in huis dat ik echt moet wachten tot na sinterklaas
Ik wacht ook tot na sinterklaas, anders is het allemaal zo verwarrend voor mn dochtertje. Maar nog even geduld, het is alweer bijna zover
ik zit ook al een sinds twee weken te popelen! maar zet hem toch maar na de sinterklaas op dat heb ik afgesproken met mijn man wat hem betreft hoeft het helemaal niet! maar zet hem echt wel neer!
hoi ik doe het ook na de sint want anders raken mijn kinderen helemaal van slag(zijn ze nu al wel,ze zingen nog steeds liedjes van sintmaarten hahaha) liefs bbeby5
Wij gaan hem dinsdag halen Dan is mijn man vrij en anders moet ik wachten tot volgende week zaterdag en dat wil ik niet Ik vind de kerstboom in huis altijd zo gezellig
Nog een paar dagen wachten joh...je kan natuurlijk wel alvast je kerst kaarten schrijven( natuurlijk wel na sinterklaas versturen)...volgens mij zijn de kerstzegels al te krijgen....
Mijn kerstboom staat al ik ben verlieft op kerst was het maar het hele jaar zo al wast dan vast niet zo speciaal meer
Hoezeer ik van de kerst hou van het jaar sturen wij geen kaarten. ik ben 1e kerstdag uitgerekend en we zetten een zinnetje op de geboorte kaart. word hij voor de kerst geboren komt er te staan we wensen iedereen prettige kerstdagen en na de kerst dan wensen wij en .... een mooi 2007
ik als kind moest altijd wachten tot kerstavond dan mocht bij ons pas de kerstboom opgetuigd worden van ons pa
Ik wil ook nu al beginnen maar ik verplicht mezelf om te wachtten na sinterklaas. Ik heb wel al ruimte gemaakt voor de kerstboom.