ja sorry weet dat het niet echt hoort hier in de lounge maar ik moet het echt snel weten anders nog snel naar de supermarkt rennen ik weet dat je geen vacuuverpakte zalm, makreel etc mag eten tijdens zwangerschap ( alleen als je het weer verhit dan) maar nou heb ik voor vanavond aardappeltjes met spekjes en ui uit een vacuumverpakking. van ala minute ofzo iets maar deze mogen toch wel gewoon.?? wordt toch verhit? genoeg? ja nou ga ik weer twijfelen door een bericht namelijk elders hier op het forum maar dit kan toch gewoon?
Ik eet dit gewoon! Ook de gerookte zalm die vacuum verpakt is, waarom zou dat niet mogen?! Nou ga ik straks ook nog twijfelen
Oh ik hoop dat je het wel mag eten, dat heb ik namelijk wel gewoon gegeten en verder ook niet bij nagedacht.
Vacuum verpakte gerookte zalm mag je niet eten ivm met risico op listeria bacterie. Maar volgens mij mag je van die aardappel en spekjes dingen wel gewoon, zeker als je het goed verhit.
nee he. dat dacht ik dus ook. en ja zalm mag wel maar alleen niet zo koud. ( HELAAS) en verwarmen vind ik persoonlijk niet lekker maar dan mag het wel. nee ik begreep elders dus weer dat niks uit vacuumverpakking niet mag. en ik dacht: he? wat NOU weer?8) nee bedankt. ga straks lekker mn aardappels opkanen
lieve meiden bedankt hoor......... dus nogmaals voor degene die het ook allemaal niet weten af en toe vis uit vacuumverpakkingen die je zo koud eet: NIET DOEN alles wat je eet uit vacuumverpakkingen wat je verhit: WEL DOEN.
Ohneee he!! Ik vreet me hier vol aan!! En nu?! Wist ik veel.. ik let zo goed op, geen druppel alcohol geen rood vlees noem maar op, en dan krijg je dit weer. AARGH
nou meid: 1 troost. als je niet ziek bent geworden is het goed. van die listeria wordt je echt flink ziek. gewoon nu niet meer doen en verder niet tobben hoor. komt trouwens ook weinig voor ik had vorige week in mn droom een stuk in mn mond en dacht: shit mag niet. maar toch gauw doorgeslikt want was zooo lekker hahaha
hahahaha ja ik vind het al zo moeilijk allemaal. Ik ben VERSLAAFD aan carpaccio, dan gaan we lekker uit eten. Zie je de voorgerechten, moet ik altijd iets kiezen wat het dus niet haalt bij carpaccio En dan nu dit weer, heb er gisteren nog een pak vol van gegeten... Was erg lekker, maar nu dus ook de laatste totdat ik weer alles mag hahahaha