Ik koop vaak online in de sale, maar als ik iets echt leuk vind, ook weleens voor de volle mep. Hier zijn vingino, retour en name it favoriet!
In mijn zoons kast hangt veel van: - petrol - moodstreet - bomba boys - retour - molo - scotch shrunk - name it (maar wel steeds minder omdat ik het jammer vind dat half Nederland er in loopt)
Hier veel name it. Shirt en broeken. Name it heeft mooie slim fit modellen. Ik bestel veel online omdat dat lekker makkelijk is
Ik vind Mortenz echt heel erg leuk maar ook schreeuwend duur. Chaos and order moodstreet Name it (zowel slim fit jeans als truien/shirts) Z8 molo (shirtjes) Maxomorra (shirtjes)
Hier veel name it. Valt goed om mijn tengere ventje en blijft mooi in de was. Verder favoriet: Vingino, Mc Gregor en Ralph Lauren en qua basis (ondergoed etc) groot fan van petit bateau. Ik koop veel tweedehands, nieuw vind ik het niet te betalen.
Zoon van bijna 8 jaar, 131 cm, 20 kilo. Voor casual, McGregor, Gaastra, PRL , TH en t-shirts ook wel eens van Mexx of Esprit. Voor sportief, lego wear, Bench, O'Neill, Jack Wolfskin. Ik heb een heel smal mannetje en heb gemerkt dat deze merken (niet de broeken van allemaal) hem redelijk goed zitten. Veel koop ik in de sale, soms heb ik gewoon wat nodig en koop ik voor de adviesprijs. Gelukkig heb ik een dochter die ik alle merken kan aantrekken
hier ook fan van name it. de prijs kwaliteit verhouding is echt super. benneton kopen we ook veel. z8 alleen in de uitverkoop
Nee ik bedoel niet dat ik bij massa webshops koop. Maar meer voor mij al bekende shops. Daar zitten evengoed ook minder bekende bij.
Name it vond ik leuk tot een jaar of 4. Nu mijn zoon 6 koop ik er eigenlijk nooit meer. Ik hou van: *Converse *Tommy Hilfiger *Hugo Boss *Retour *Levi's *Calvin Klein *Replay Beetje merken die zich onderscheiden en waar niet half NL al in loopt.. Juist voor jongens is het moeilijk omdat er al niet veel voor te krijgen is. Moet wel zeggen dat het voornamelijk boven kleding is wat ik van deze merken koop. Broeken koop ik alleen nog maar Primark/Zeeman/Wibra want die maakt hij toch zo stuk.
Ik mis hier Moodstreet. Zo'n leuk merk en superkwaliteit! Mooie stevige stoffen, ik ben fan. Verder hangt er in zijn kast: Retour Petrol Bor*z Replay Ik betaal nooit de volle prijs, altijd in de sale of de oudere collecties. Broeken koop ik altijd bij Kiabi, die zijn goedkoop en broeken zijn toch zo kapot. Dan heb ik meer budget voor de shirts
Geen merken hier. Zoon is nog geen 4 en die speelt er maar op los. Zou mezelf in de schulden werken als ik hem merkkleding zou kopen. Volgend schooljaar gaat hij naar de reception class en zal dus een uniform dragen. Voor thuis en vakantie krijgt hij dan ook nog gewoon huismerk supermarkt en voor wat netter krijgen we toch altijd genoeg van mijn moeder, tante van mijn man enz. Jongste draagt nu af van de oudste. Hier en daar wat nieuw omdat ze niet in hetzelfde seizoen geboren zijn maar ook hier kopen oma en tante graag als ze iets zien. Ik moet enkel maar wat basis aanvullen.
Ik heb geen zoon maar vind babyface heel erg leuk voor de kleintjes. Verder vingino, tumble 'n dry en retour.