goeie vraag ben ook benieuwd youame tilt wel der kontje op en doet der beentjes eronder alleen der armpjes willen nog nie echt mee
Serjenka kruipt nog steeds niet, geloof niet dat ze het ooit zal doen, ze is een jaar geweest eind maart.
Je kunt er echt geen peil op trekken hoor. Het CB houdt aan dat ze bij 9 maand moeten kunnen rollen, nou, dat zegt genoeg toch? En het ene kind focust op de motoriek, het andere kind op de spraak. Mijn kind praat nog niet zo goed als sommige andere kids van 9 maand, maar daarentegen 'loopt' ze wel langs de salontafel.
Lynn is bijna 8 maanden en tijgert sinds een week de kamer door. Ook doet ze zich optrekken in de box. Is per kind verschillend.
welk kind praat dan met 9 maanden? het is eerder exceptioneel als een kindje dan al echt wat kan zeggen, dan dat het een norm is. maar ik snap denk ik wel wat je bedoeld.. dat je kindje van die"nanna, baba, mamam, lalala" geluiden maakt enzo toch?
Aidan kroop met 7 maanden ongeveer hij is nu 10 maanden en loopt langs de tafel en dergelijke en zegt sinds een paar dagen papa en mama maar als je mijn oudste ziet die kroop "pas" met 12 maanden en liep pas met 18 maanden maar die was weer wat vlotter met praten
tycho tijgert ook achteruit maar die zegt al zon 2 weken papa en mama hoor het begon een maand geleden met bababababababa en nananana en nu is het papa of mama geworden
Tim is nu 8 maanden en 1 week en rolt alleen nog maar van buik naar rug en terug. Hij kan al wel wat beter brabbelen. Lisa weet ik zo niet meer.. dan moet ik dat even opzoeken.. volgens mij was ze 10 maanden voor ze kroop en ze was 16 maanden toen ze echt kon lopen.
desmond kruipt ook nog niet hij heeft wel al 1 keer mama gezegd maar doet het nu ook niet meer en hij heeft een hele dag gehad dat ie met ze handje ging zwaaien als je dag dag zei maar dat doet hij nu ook weer niet. haha hij doet alles een paar keer en dan duurt het weer heel lang
Nou mijn meissie is de 10 maanden gepasseerd en ze begint nu een beetje te tijgeren door de kamer, op de handen en schuifelend met de beentjes erachter, wel grappig.
Joey kruipt nog steeds niet, hij doet alleen aan buikschuiven door de kamer... en hij gaat nog hard ook. Wel staat hij al sinds hij 7 maanden is, in de box, in bed... en niet veel later liep hij ook al een rondje langs de randjes. Nu staat hij overal op in de kamer, en hij probeert al van het ene meubelstuk naar het andere te lopen. Heb toevallig net wat nieuwe foto's van hoe wijs hij is in mijn album gezet, maar echt kruipen... dat doet ie niet