Mijn favoriet blijft Nightwish met The Poet and the Pendelum en Ghost Love Score (beide live met Floor Jansen), al meer dan 20 jaar groot fan van Floor. En daarna luister ik meestal Epica ft Floor Jansen met Sancta Terra live. Verder luister ik nu heel vaak naar Andra Day - Rise Up Lauren Daigle - You Say Maroon 5 - Memories komt door het overlijden van mijn moeder eind juni.. En verder staat Linkin Park ft Chris Cornell - Crawling (live) ook wel een paar keer per dag op.
Grappig hè dat je zo vrolijk van muziek kunt worden! Heel herkenbaar, vandaar ook dit topic. Hopelijk nog wat meer geluksmomentjes te vinden hier.
Andere liedjes waar je me voor wakker mag maken nu: The Weeknd - In your eyes / Starboy / Blinding Lights / Can’t feel my face Khalid - Up all night Lennon Stella - Summer Feeling Lauv - Tattoos together Dominic Fike - 3 Nights Justin Bieber - Holy Heb echt even popmuziek-fase.
Can't stop me - twice Lovesick girls - BlackPink BigBang - Bang bang bang (Valt het op dat kpop m'n favoriete genre is?) Heel eerlijk: ik word er wel blij van om bij sommige hier BTS zie staan.