Guys, ik heb nu voor ruim €200 in m’n winkelmandje liggen bij Drankgigant. Dat krijg ik in twee jaar niet op haha maar oh zo tempting.
Limoncello! En dan niet als je er iets te veel op hebt het verkeerde glaasje met daarin Hierbas pakken...
Ik lust eigenlijk geen enkele likeur zonder mixer, maar wij kregen in de UK altijd een complimentary Tia Maria met een laagje room erop bij de Indiër bij de rekening. Die is echt lekker. Kan hier in Frankrijk nergens Tia Maria kopen helaas, maar we gaan eind van de maand een week naar Engeland dus maar eens inslaan...
Het kan erger... Ik, als 'bier uit het flesje drinker', heb al meerdere malen op meerdere feestjes per ongeluk dat flesje waar iedereen zijn/haar peuken in deponeert vol verve aan mijn lippen gezet...
Naast de standaard baileys en amaretto. Bosche bolle , tante jet en asperge likeur van onze favoriete graanbranderij. Heerlijk!
Ja, deze is erg lekker. Ik hou ook echt van de zoete likeurtjes. Zo nu en dan hebben wij als een groepje dames een game & borrelnight Heerlijk paar potjes kaarten en dan steeds verschillende shotjes/likeurtjes proeven. Dan neemt iedereen weer iets nieuws mee. Monkey balls, boswandeling, dropshot, feige etc Berentzen heeft niet alleen maar apfelkorn maar heeft ontzettend veel verschillende smaken. De likeurtjes van De Kuyper zijn ook erg lekker https://www.dekuyper.com/nl/merken/variations/ Heb ik laatst paar flessen bij Makro gekocht in de aanbieding. Ook Sourz heeft een hele lijn met diverse smaken, grote flessen shotjes. Bijv te koop bij Mitra. En de mixen van El Picu doen het ook erg goed. Goedkoop te halen bij Jumbo. De sour red berry mix ik met sinas De pisang mix ik met cola of sinaasappel nectar En bij Mitra kun je kruipolie kopen. Is een drop/honing likeurtje. Daar sluiten wij altijd een game avond mee af
Ik ben laatst gezwicht voor alcoholvrij. Seedlip heet dat spul, echt fantastisch. Goede tonic erbij en je mist de gin niet.