vulling voedingskussen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door beby2, 27 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    ik heb met mijn vorige zwschap een voedingskussen geleend van mijn schoonzusje maar daar zaten van die piepschuim balletjes in en die maakten best wat "herrie" heb er geen ander woord voor zo even.... zijn er onder jullie die nog andere vulling in het voedingskussen hebben??

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik had er eentje van de hema en daar zaten geen balletjes in maar gewone kussenvulling dacht ik. Zeker geen balletjes want die had een vriendin ook en die van mij was heel anders.

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ohhh ik heb er ook 1 gekocht (prenatal) met van die balletjes erin! Mega irritant! Als je gewicht legt op een bepaalde plek dan verschuiven de balletjes ipv steun te geven. Ik had hem gekocht om mee te slapen maar gebruik nu dus een gewoon hoofdkussen. Zit er ook aan te denken nog een andere te kopen. Begreep van mijn vriendin dat ze bij de Hema "normale" verkopen.

4. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    ah inderdaad irritant die bolletjes. Hema heeft dus andere, iemand anders nog een voedingskussen met ander soort vulling dan bolletjes??

5. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    ik ben juist heel erg tevreden over de vulling met piepschuim balletjes. Je hebt er echt steun aan en het kussen zakt niet weg (drukt niet in) als je er op gaat liggen.

6. 894hi

894hi Niet meer actief

ik heb er een me piepschuim waar ik steeds mee slaap , slaapt prima... heb ook zo een ding van de hema en vind dat een *** ding die vulling is veel te weinig wat er in zit en word snel een bol zeg maar binenin... mja miss moet ik hem maar een helemaal volproppen met kusenvulling

Deel Deze Pagina