Hier Esprit en Lief! favoriet. (koop Esprit en Lief! alleen in de opruiming) Met Z8, Imps & Elfs etc nog geen ervaring. Met Noppies ook nog niet, heb net een jasje van de buuf gekregen van Noppies die haar zoontje maar 1x heeft gedragen, eens kijken hoe t mijn mannetje bevalt
Z8 vind ik echt geweldig, stoer voor mijn meisje! Baby Barb, Baby Love, Kid Kik (ook stoer!), little feet. Maar ik koop gerust ook bij H&M (heel veel, hihi!) en Hans Textiel! en goed op de koopjes letten van de merken. Laatst in een winkel was het tweede artikel een euro! Kijk dat is leuk!
hier koop ik graag bakkaboe. echt een leuk merk, voor een leuke prijs! hoewel ik ook dat eigenlijk alleen maar koop als het afgeprijsd is. Kan gewoon niet zoveel geld aan babykleertjes uitgeven. Verder vind ik lief! erg leuk. feetje vind ik verschrikkelijk, want wat een gekke pasvorm is dat! Noppies, name it etc vind ik te duur, maar ik ga volgende week weer eens in de uitverkoop kijken
Ik vindt de kleertjes van Imps en Elfs erg leuk, daar heb ik veel van. Maar Mexx en Esprit hebben ook erg leuke dingen.
He-le-maal mee EENS! Vind het ook zonde! Ze groeien er zooo snel uit! En sja, wat doe je er dan mee??? Ik heb ook wel eens een Name-It kledingstukje gekocht, maar zwaar in de uitverkoop anders kijk ik er niet eens naar. Heb in de kleinste maatjes (50-56) HEEL VEEL van Zeeman, Wibra, etc.
Ik ben dol op kleding van de H&M, zeeman en MEXX. Vooral de broekjes van MEXX zitten rosalie erg goed omdat ze zo smal is. Merkjes koop ik trouwens alleen in de opruiming hoor.
maarreh... als je HEEL VEEL kleertjes in die kleinste maatjes van zeeman en wibra hebt, of je hebt iets minder kleertjes van wat merken (niet de heel dure merken, maar de merken zoals noppies en name it, die vind ik nog wel redelijk betaalbaar) dan kom je schat ik ook wel aan hetzelfde bedrag uit qua uitgaven.
Imps&Elfs die hebben voor mijn kinderen steeds een heel fijne pasvorm, Petit Filou (Filou&Friends), en dan hele kleurige merkjes zoals Me Too, Dutch Design Bakery, en dan de noordelijke halfrondmerken; Katvig, Ej Sikke Lej, Snoffs, Belgische merkjes; Kid Kid, Whoost!. En basics van Limo B
Ik heb gekozen voor anders... ik heb eigenlijk gewoon een nieuwe vestiging van de prenatal aan huis geopend haha.