Lolita Lempica.. Eigenlijk gebruik ik die alleen als we ergens na toe gaan ..thuis gewoon amor amor..
Oh Oh de Mochino en Ming shu!! heerlijk vind ik die ruiken! En voor men vriend: Escada Sentiment oooh daar droom ik zo bij weg
dit zijn mijn lievelingsgeuren ik gebruik ze om de dag... heerlijk zoet.... helaas ook best prijzig ....
WAAR kun je dat bestellen? Was zo verdrietig toen die ook de schappen ging. Heb het nog een keer in het buitenland kunnen kopen.
hypnose van lancome is wel mijn favoriet. heb op dit moment (voor de afwisseling) hypnose van lancome amor amor van cacharel delicious van dkny chance van chanel madame van jean paul caultier Femme van hugo boss pff wel een beetje veel! maar allemaal zalig!
Mijn favorieten: DKNY - Groene Be Delicious J'adore -Adore Mijn goede tweeden: JP. Gaultier - Women LaCoste - Touch of Pink Ik draag die van DKNY eigenlijk elke dag, maar heb ook goedkopere luchtjes staan zoals Miracle, Mexx Fly High en Davidoff Cool Water die ik erg lekker vind ruiken.
Coco Mademoiselle van Chanel (mijn favoriet) Classique van Jean Paul Gaultier (de favoriet van mijn vriend) Verder: Chanel no. 5 Chance van Chanel L'eau d'Issey Droeg bijna elke dag een luchtje, nu met een kleine baby wat minder, maar zal wel weer komen... I love it.
maar angel is wel echt mijn nr 1 hoor zag vandaag dat ze nieuw hebben eu de toillette van angel en is een moooooie fles