Hallo meiden, de titel zegt al genoeg.... Voor mijn website wil ik dit graag erop hebben, maar hoe moet dit, hoe werkt dit en wat zijn jullie ervaringen ermee? Iemand?? Liefs bbtje
Installatiehandleiding voor Google Analytics - Analytics Help Je kunt beter dit even goed door lezen... Mijn ervaring, is dat het reuze handig is. Je ziet waarop je gevonden wordt. Hoeveel direct bezoekers je heb, Welke zoekwoorden men gebruikt.
ik kom daar tot stap 4... en dan loop ik vast Ik weet me god niet hoe en waar ik het moet toevoegen jij?
Dat moet in de broncode van je webpagina, meestal is dat html of php-code. Waarmee heb je je website gemaakt? Dan moet het bijna helemaal aan het eind van het bestand, net boven de tekst "</body>".
ja en dat zie ik nou juist niet staan.... ik heb m laten maken door neef die dat werk doet... ik kan m nu zelf bewerken enzo. Zal ns ff kijken,....
Kijk je echt in de broncode van de pagina? Met welk programma open je dat bestand. De broncode zie je bijv. als je het .html-bestand opent met Kladblok. Zie je dan wel ergens een <body> staan? Dus zonder /?
ik kan bij tekstopmaak kiezen uit: Full html: -Adressen van webpagina's en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet. -Regels en paragrafen worden automatisch gesplitst. Plain tekst: -Geen HTML toegestaan. - Adressen van webpagina's en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet. -Regels en paragrafen worden automatisch gesplitst. Filterd html: -Adressen van webpagina's en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet. -Toegelaten HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> -Regels en paragrafen worden automatisch gesplitst.
hihi zo handig ben ik ook weer niet. Ik ga naar de website en typ erachter /user Dan zit ik erin en kan ik typen... ** weet je nog niks zeker** hahah
ho wacht! zie nu dat het stuk waar ik in typ daarboven staat body maar dat is boven het gedeelte waarin ik kan typen, dus kan ik niks mee... Dit staat er bij mij aan het einde: .</strong></span></p>