Ik heb Miss Dior van Dior. Maar ik vind Coco Chanel ook erg lekker Ik ben meer van de bloemen geuren dan van de kruiden en vruchten.
Diorissimo van Dior, bestaat al heeeeeeeel lang, maar blijft mijn favoriet, helaas steeds moeilijker aan te komen
Bulgari amethyst voor een avondje uit Gucci envy me (roze en groen) lekker lichte geurtjes voor dagelijks Rituals no 7 (vanille/sinasappelbloesem) de echte favoriet vam VL.
Ik vind de geuren van escada heerlijk voor de zomer! Daarnaast vind ik de geuren van dior ook heerlijk.
Mijn Top Favo geuren: 1. Viva La Juicy/Juicy Couture mmm zalig 2. Intense /Dolce & Gabanna 3. Anna / Annayake 4. Guilty/ Gucci 5. J'aime / La Perla Heb hier een 100 ML Miss Dior "eau fraiche" staan,gekocht maar ML vind hem echt niet goed ruiken. Mss 5 keer gebruikt,dus als er iemand interesse heeft mag bieden!! Hoop dat ik iemand kan plezieren.
NOa cacharel mijn absolute favoriet Voor de zomer ja echt Justin bieber someday En Naomi Campbell at night
Mijn ultieme top 5 (willekeurig in volgorde) Dior : Miss Dior Guerlain : Insolence Chanel: Coco mademoiselle Chloe: Love Valentino: Valentina eau de parfum