Hoi allemaal, Ik zie vaak geweldige one liners, quotes, wijsheden als onderschrift staan. Maar ik heb ze niet onthouden. Zouden jullie hier je favoriet willen posten. Ik wil er de WC mee volhangen, weet nog niet hoe, misschien een soort collage. Dit zijn vast een paar van mijn favorieten: Als je mooie herinneringen wilt hebben moet je ze nu maken Niets is te gek Zoals het gaat, zo is het goed Leven is het meervoud van lef (Loesje)
een paar van loesje die ik altijd onthouden hebt wat er ook speelt in de wereld laat het in godsnaam de kinderen zijn school...uiteindelijk wordt je toch wie je zelf bent *Leuk detail voor de laatste.. ik ben zelf juf *
Motto Een trekvogeltje vliegt 's winters in de ijzige wind en stort bevroren ten aarde.... ...een koe die in het weiland loopt, laat zijn stront op haar vallen...... ...door de warmte ontdooit ze en begint van puur geluk weer te fluiten... ...een kat hoort dat en haalt haar uit de stront en vreet haar op..... Moraal van dit verhaal : ...niet iedereen die op je schijt is je vijand ...niet iedereen die je uit de stront haalt is je vriend ...als het je een keer meezit, hou dan je smoel dicht...
if you do what you've always done, you get what you've always got... Hoorde hem gisteren in een serie en vond hem erg goed!
Bekijk bijlage 118120 Van deze wil ik graag nog een schilderij o.i.d. maken voor in de babykamer. Dus als iemand nog leuke tips weet om dit te maken dan hoor ik het graag!
Ik ben net als mijn auto ik zuip, ik rook en wip soms op en neer Als je niet mikken kan ga dan zitten man Wat vader doet is nimmer goed wat vader zegt is altijd slecht Maar er wordt zo vaak vergeten dat van vader's centen word gegeten Mannen zijn net slagroom ze maken je alleen maar dik Kinderen en oploskoffie worden in een "WIP" gemaakt maar kunnen je beide nachtenlang wakker houden Als je zo nodig moet sproeien neem dan een dweil voor het knoeien De wereld is een groot gekkenhuis en dit is het hoofdkantoor Zooo heb even de tegeltjes neergeschreven van wat wij in de wc hebben hangen sommige kloppen ook nog
Ik ben altijd wel van de oneliners met een flinke dosis humor er in maar daar weet ik er zo even geen een van. Heb wel deze: The one that can handle the most, will be hit the hardest.
Het leven is als een lul Altijd hard en nooit lang genoeg. Als je 's avonds naar de sterren kijkt knipoogt er altijd 1 terug. Zit, kijk en geniet. Live your life!
Ik hoorde pasgeleden een zin waarvan ik dacht; ja, das waar, heel simpel; 'Het kan altijd erger....' En zo is het maar net.
wie kijkt naar het verleden, staat met zijn rug naar de toekomst. Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt. Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
* als je luistert naar je hart, dan klopt het * ga en maak uw geluk wakker * Als je vertrouwen hebt, hoef je niet de gehele trap te zien om de 1e stap te zetten * neem de touristische route op weg naar je doel en geniet van de weg * zolang je je leven niet in eigen hand neemt wordt je geleefd *Achter een land vol moeilijkheden ligt een land vol mogelijkheden * je gezicht is je eigen weer bericht, als je in de spiegel kijkt kun je je eigen bui zien hangen * als je zon brengt in het leven van een ander kun je de stralen niet weghouden van jezelf