HTC One X - vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door MickeyM, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Sinds vandaag ben ik weer smartmobiel, gekozen voor de HTC One X. Super toestel!
    Ik weet alleen niet hoe ik de app's in het menu (niet hoofdscherm) op mijn eigen volgorde krijg. Je kunt alleen kiezen voor 'op datum' of 'op alfabet'. Bij Samsung kon je dat wel zelf instellen. Hier vast ook, maar hoe? Wie weet het??

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik werk in een telefoonwinkel en ben ook even in mn eigen HTC gaan zoeken maar ik kan alleen dezelfde opties vinden als jij... Kan zijn dat dit zo vast gezet is door HTC sense! Kan het zaterdag wel aan een collega van mij vragen! Als hij het niet weet wordt het echt een uitdaging haha

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Inderdaad hier hetzelfde probleem.. kan ze niet zelf rangschikken en dat vind ik best vervelend.. verder vind ik het een super toestel..

4. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Oh thanks Linnepinneke, als je dat zou willen doen??? Heb al van collega's gehoord dat het waarschijnlijk een HTC-dingetje is, en het dus niet kan. Collega zei dat je er wel aan went, maar dat gaat dan nog wel even duren vrees ik ;)

5. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Kan alleen op datum of alfabet in het hoofdmenu van de apps. Op je voorpagina's kun je ze wel zelf indelen.

6. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Bedankt!
    Wel jammer... Vond het juist handig bij mn vorige telefoon, maar ja. Als dat het enige is, kom ik er wel overheen ;)

7. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Heb even geinformeerd bij mijn lieve collega en het antwoord is ja het kan! De optie zit alleen niet standaard op het toestel... Als je in de playstore nova launcher downloadt en installeert kun je alle voorschermen en je menu helemaal indelen zoals jij wil! Op de voorschermen kun je nu natuurlijk ook zelf al indelen maar mocht je bijvoorbeeld de agenda erop hebben staan in ieu groot kun je hem zelf ook iets verkleinen enzo! Deze launcher werkt alleen op android 4 maar met de One X is dit dus geen enkel probleem!

8. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

You're the hero of the day! Dankje!!

9. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    You're welcome!!!

Deel Deze Pagina