Wie ergert zich nog meer aan de wereldwijde storing? Las op inet dat het misschien wel tot 2 dagen kan duren.. Dus ff; "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGHHHHH"!!!!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zo lang???? Waarom, waarom doet bb ons dit aan *mist een huilende smiley*
bij de tel-shop vertelde ze mij dat t de eerste keer is dat bb zo een flinke storing heeft. ik baal er ook van maar goed.... dan maar wat vaker op de laptop of pc ipv mail checken via de bb
nou je leven vergaat toch niet ?? ik vond het al zo rustig op mn bb maar stoor me er ook niet aan , heb gelukkig nog mn laptop
mag ik vragen waar je dit gelezen hebt? linkje?? ik lees namelijk dat het opgelost zou worden voor 17.00 maar dat is dus niet gelukt dus mijn vraag aan jou waar het staat dan
Ik, mijn man, mijn moeder, mijn broertje we storen ons er inderdaad mateloos aan! En ik gebruik hem nog zakelijk ook ze hebben der gewoon schijt aan! Pardon my french.. bah! tijd voor android of iphone nog 2 maandjes dan mag ik nieuwe telefoon!
Ik lees de 'geruchten' op twitter... En een paar mensen daar schreven dat het zolang kon duren. Maar toen ik net op nu.nl keek, zag ik daar een bericht staan van HI, dat zij zeiden dat het rond 17.00 opgelost moest zijn. Uh-huh. Ben benieuwd.
haat??? het is toch voor het eerst dat het gebeurd? Ik vind het jammer, maar het doet me wel beseffen hoe ongelovelijk irritant vaak ik op dat ding kijk
Joh is toch geen drama? Dan een dagje geen internet op je BB.. Kan daar echt niet mee zitten.. Was wel lekker rustig vandaag
Ik irriteer me er echt mateloos aan! Heb de laatste tijd zoooo vaak gehad dat ik gewoon iedere keer een uur niet kon pingen ofzo, en nu dit. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.. Had echt naar de mensen moeten luisteren die zeiden dat ik geen 'crackberry' moest kopen xD Aan de andere kant, wel lekker rustig zo...
Ik heb volgens mij nog nergens last van hihi waar zou ik last van moeten hebben, geen internet?? of wat precies?
Hehe inderdaad, heb nog nooit eerder problemen met m'n BB gehad. Kan gebeuren een storing, m'n wereld vergaat niet. Alhoewel ik wel erg moet wennen aan internetten op mijn laptop
Ik heb helemaal nergens last van Enige wat ik irritant vind is Whats app dat die vaak niet goed doet maar dat ik BB nu moet haten omdat er eventjes een storing was nee
pfff storingen zijn er zo vaak maar de 1e keer bij een bb voor de rest nog nooit last van gehad i phone heeft dat net zo goed whaha dan komt die woord HAAT dadelijk voor een andere telefoon waar mensen zich druk om kunnen maken dan maar een dag niet pingen en meer op lappie