Buggy voor op vakantie

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Shaana, 22 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Over een paar maandjes gaan wij op vakantie onze kleine meid is dan nog geen 3 jaar.
    Zou graag willen weten welke buggy jullie adviseren?

We zullen ook gebruik maken van de taxi's dus een compacte, makkelijk inklapbare is welkom.
    Maar ook belangrijk natuurlijk dat het soepel rijd en dat het zitje niet zo laag is.
    Heb een tijdje geleden een tweedehandse koelstra t3 meen ik aangeschaft. Maar was daar niet zo tevreden over, ik vond het stroef rijden en het zitje te laag, qua rug comfort ook minimaal.

2. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
  3. FairyHunter

FairyHunter Niet meer actief

Wij hadden een recaro easylife. Vonden het een hele fijne buggy en makkelijk en klein op te vouwen.

4. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.913
    113
    Vrouw
    Gebruik je nu nog veel de kinderwagen?
    Ik zou met die leeftijd gewoon zonder gaan. Als ze moe is even op de nek nemen. Zou het zonde geld vinden voor de korte periode dat je 'm gaat gebruiken.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    Als je er al 1 hebt zou ik er niet nog 1 voor zo'n korte tijd aanschaffen. Wij hadden een koelstra de ene is kapot gegaan maar deze reed soepel, de tweede reed niet soepel maar we vonden het zonde om er weer geld aan te besteden.

Onze uk wandelde al veel dus was het eerder eens strijd om te laten zitten.

6. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    De kinderwagen gebruiken we eigenlijk zelden, tenzij het een lange dag in de stad is.
    Maar op vakantie, zullen we veel vaker op een dag naar buiten gaan. Lange - korte afstanden, met of zonder taxi. Dan schiet ik al in de stress bij de gedachte dat ik geen buggy/kinderwagen zal hebben :D Op de nek nemen vind ze maar niks, nee echt niet...
    De oude Koelstra hebben we nog wel, maar dat was met onze laatste verre vakantie zo een drama dat ik het eigenlijk niet meer aan durf. Ook omdat ze er niet in wou zitten maar ook omdat hij dus niet soepel reed. Maar ze was toen dan wel een stuk jonger...
    Krijg het idee terwijl ik typ, om die bestaande buggy weer uit de berging te halen en te gebruiken. Kan ik weer even aan het idee wennen en zij ook. Wie weet valt het mee.

7. MrsBucket

MrsBucket Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.225
    650
    113
    Je zou ook een draagzak kunnen overwegen. Dat neemt veel minder plek in beslag en hoef je niet zo mee te sjouwen.

8. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Een draagzak heb ik nooit gehad, is ze ook niet gewend. No way dat ik haar daarin krijg :D denk dat als je zoiets al van kleins af aan doet, ze niet beter weten bij wijze van.
    Zal wel even rond snuffelen op het internet.

9. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Wij zijn met onze zoontjes van 2 en 8 maanden op vakantie. We hebben de buggy mee voor de jongste. De oudste loopt alles of wordt een stukje getild door papa. Ik zou echt geen nieuwe buggy aanschaffen. Ze gaan er nou niet bepaald voorzichtig mee om op het vliegveld. Wij hebben een buggy mee die ik ook niet erg lekker vind rijden, maar ach voor die 2 weken prima te doen hoor :)

10. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Als je er mee gaat vliegen zou ik voor zo’n prenatal eigen merk ding gaan. Met die van ons is zo hard gegooid dat de wielen hobbelen...

11. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ik heb voor me zoontje van 3,5 een quinny zapp maar heb nu via mp een Quick reisbuggy besteld voor 35 euro inclverzenden ben benieuwd of dat wat is wij gaan een weekje met ryan air naar Spanje vliegen maarwe gaan toch veel lopen dan is een buggy fijn die heel klein kan opvouwen

12. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Onze buggy kwam aardig gaar terug van vakantie. Een koelstra Simba. Prima voor vakantie..

13. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ik zou ook voor een draagzak gaan. Onze zoon zit er ook alleen in de vakantie in en vind het prima. Persoonlijk heb ik nog nooit een buggy gevonden die prettig loopt.

Mijn zwager heeft zo'n backpackerdraagzak, wij dragen liever met een ergonomische draagzak.

Maar dit is een ongevraagd advies dus lees er gerust overheen ;)

Bijgevoegde bestanden:

14. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.683
    113
    In ieder geval geen quinny zap. Die dingen zijn vet laag. Ziet er vaak niet uit als mensen er achter lopen omdat het zo laag is en ook slecht voor je rug.

Deel Deze Pagina