Doen: ik hou helemaal niet van sporten. Enige wat ik met oprecht plezier doe is wandelen, fietsen en zwemmen, maar om dat nou sporten te noemen . Ik baal hier overigens zelf wel van, ik ben echt jaloers op mensen die er echt van genieten. kijken: Formule 1, Nederlands elftal, Olympische spelen
Doen: tennis, suppen en wandelen Kijken: voetbalwedstrijden van de kinderen. Op tv kijk ik niks van sport.
Doen: twirlen! 21 jaar gedaan, nu bijna 2 jaar gestopt. Ik mis het nog steeds en stiekem zou ik wel weer willen beginnen haha Kijken: Nederlands elftal voetbal, olympische spelen etc...
Om te doen: zwemmen, stijldansen Om naar te kijken: paardensport vind ik mooi en WK/EK als NL mee doet
Toch nog aardig wat meiden hier die zelf graag voetballen en of voetbal kijken, dat had ik niet verwacht.
Om te doen: handbal Om te kijken: Ik vind alles wel leuk om te kijken, maar wielrennen, biljarten en autosport vind ik saai.
Doen: bank hangen en anders vind ik een ontspannen wandeling/fietstocht wel fijn, en het echte sporten zoals fitness vindt ik altijd niet leuk om mee te starten maar wanneer ik bezig ben is het goed en sport ik ook wel lekker! Vooral als je dan klaar bent dan voel je je toch wel ‘voldaan’ Kijken: niks eigenlijk, heel soms kijk ik naar atletiek of wat dan ook, ligt er net aan of ik het dan boeiend vindt of niet @Narcisje leuk dat je aan twirlen heb gedaan, ik heb vroeger ook paar jaar op twirlen gezeten
Ik vind sport niet leuk om naar te kijken en ook niet om te doen. Heb wel jarenlang aan fitness gedaan maar was een verplichting voor mezelf en puur voor het resultaat. Ben het liefst een luilak !
Doen: kickboksen Kijken: voetbal, voornamelijk WK & kickboksen.(maar kijk liever Netflix of Videoland oid)
Doen: niks. Ik hou van wandelen. Vroeger wel aan hardlopen en wat karate gedaan, maar sinds mijn eerste zwangerschap niet gedaan. Kijken: jaren niet gedaan, aangezien ik daar nu zo gestresst van kan raken . Vroeger keek ik graag turnen, zwemmen, voetbal en paardrijden.
A. Geen. Ik ben aartslui B. Wielrennen (Tour, Vuelta, Giro), voetbal (alleen NL elftal), schaatsen, darts. En met de Olympische spelen bijna alles (zwemmen, zeilen, hockey, skiën. Vroeger hield ik bij schaatswedstrijden de rondetijden en eindtijden bij in schema's uit de krant. Jeugdsentiment is dat!