Ik zie altijd hele mooie taarten voorbij komen hier op het forum en op andere forums. En ik las dat die zelf gemaakt worden. Dat lijkt mij ook zoooo ontzettend leuk, alleen als ik spulletjes wil kopen ervoor weet ik gewoon niet wat ik nou allemaal nodig heb en wat er voor nodig is. Dus weet iemand dit?? En waar begin je mee?? Ik vind het ook leuk om zelfgemaakte taarten te zien, zo knap altijd! Dus show je taart! Haha
Dit is de laatste die ik heb gemaakt. Als je het echt zo leuk lijkt, waarom volg je dan niet gewoon een workshopje? Zo'n beginners workshop. Daar leer je gewoon de basis. Je taart in delen snijden, vullen, afsmeren, bekleden, versieren... Misschien heb je daarna wel iets van.. Bleeehh is totaal niet mijn ding! En anders kun je het gewoon aan degene vragen die de workshop geeft. Mijn ervaring is dat je daar altijd goede begeleiding bij krijgt wat je allemaal nodig hebt.
Wouw mooi zeg!! Ahh ik wil dit ook! Ik heb net een online workshop gevonden, dus ga daar even naar kijken ^^ Ik heb hier namelijk niet echt mensen waarmee ik naar zo'n workshop kan, en alleen vind ik ook zo alleenig. Heel leuk om jullie taarten te zien! ^^
Ja dat adviseer ik ook een workshopje volgen, en als je het doet bij iemand die een winkeltje heeft dan mag je vaak na afloop in het winkeltje shoppen en kan je de beginnersspullen kopen, maarre pas op het is een verslaving haha.
Maak je taart! Ik vond dit, dacht misschien kan ik er wat mee, haha Maar ik zal ook nog even zoeken naar een echte workshop, want het lijkt me gewoon ook heel leuk om te doen! @Mirelle: Wouw mooi zeg!!
Hmm.. ja je zou die online wel kunnen doen, maar weet je wat t is... Als jij zelf ergens mee in de knoop komt, iets niet lukt of wat dan ook heb je niemand die je kunt uitleggen wat je exact verkeerd doet en hoe je het wel moet doen, snap je. Maar volgens mij ben je niet helemaal alleen hoor als je een workshop zou doen, er zullen toch ook vast andere meiden zijn die zich ook hebben aangemeld? Nouja hoe dan ook, leuk dat je t ook wilt gaat doen. Het is heeeel verslavend hoor hihi
Ja daar heb je gelijk in. Ik ga het gewoon eerst proberen een keer en als het niet lukt kan ik altijd nog een workshop volgen. Ik denk ook dat het heel verslavend is! Haha Ik wil nog meer taarten zien
Ik zal mijn taartjes vanavond ook ff showen!! Heb trouwens geen cursus of workshop gedaan, ben het gewoon gaan doen met een beetje hulp van verschillende fora
En hier staan er ook vast een hoop tussen. http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/309847-de-taartdozen-deel-3-a.html
Na 1 workshop en 2 oefentaartjes heb ik bruidstaart gemaakt voor mijn schoonzus..... bloed zweet en tranen, WAT EEN WERK! echt ben er dagen mee bezig geweest en had overal spierpijn, maar ik was apetrots... hier komt ie!! Tromgeroffel
Wauw muis, dat heb je knap gedaan! Is echt super goed gelukt.. @ andere dames, zitten veel mooie tussen.. Word er altijd zo jaloers van, wou dat ik dat kon haha
dreamcatcher, dat kan je ook!!! ik heb ook maar 1 workshop gedaan...... probeer het gewoon een keer het is echt zo leuk Bij jamin verkopen ze tegenwoordig ook veel spulletjes. op youtube staat genoeg uitleg...