Ervaringen met CP "De Eemhof"

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 22 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

    Mamak Fanatiek lid

    8 jun 2008
    3.420
    47
    48
    thuis
    Hee,

    Wij gaan met ons zoontje van dan 10 maanden oud (hijs nu 9 maanden en we gaan op 31 aug weg).
    We hebben een 2 persoons VIP huisjes omdat die lekker luxe is en je daar ook een baby mee naar toe mag nemen.. Daar is in de 2 persoons VIP huisjes wel ruimte voor.
    Verder gaan we voor een periode van 2 hele weken.. even lekker weg..


    Wie van jullie heeft er ervaringen met center parcs de eemhof?
    Watvoor leuke dingen kan je daar op het parc doen?
    En welke dingen zijn er in de buurt te doen?
    Wat is een aanrader en wat juist niet?

    Ben benieuwd....
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Er is natuurlijk een heel leuk zwembad met kinderbad.
    Verder kun je lekker wandelen en even langs de kinderboerderij.

    Voor de rest zou ik het niet weten, is al een tijdje geleden dat we er zijn geweest.
     
  3. augurkjes

    augurkjes Niet meer actief

    vind het een leuk park., ook een kleine kinderboederij als het goed is.
    ook shows soort van animatie is er...

    kortom ik vind het 1 van de mooiste parken van center parcs.
     
  4. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    Ik vind het jammer dat, sinds de brand in 2000, de plaza niet meer overdekt is. In andere parken heb je die winkeltjes enzo allemaal onder één dak zitten, in de Eemhof moet je buitenlangs lopen. Vind 't daardoor ook wat minder gezellig.

    Ook was het zwembad voor de brand leuker vond ik. Vind 't nu een beetje simpel. Ben een tijdje geleden in Het Meerdal geweest en daar was 't zwembad echt veel leuker met veel meer mogelijkheden om met een kleintje te zwemmen.

    Ook is de omgeving (Flevopolder) niet zo mijn ding, wij zoeken liever de bossen op.

    Maar... ik hoor ook veel mensen die er helemaal lyrisch over zijn, dus misschien vinden jullie het wel geweldig. Het park ken ik trouwens niet qua huisjes, wij gingen er eerder vaak zwemmen. Woon zelf namelijk op de Veluwe en voor die 1 a 2 keer per jaar dat we gingen zwemmen reden we meestal even naar de Eemhof. Als je dan 's avonds ging betaalde je maar zo'n E 5,- en aangezien het zwembad hier in de buurt al E 4,- kostte (voor alleen een wedstrijdbad en een klein ander bad), gingen we voor die ene keer dus naar CP.

    Weetje, CP is met zo'n kleintje sowieso wel leuk. Je hoeft even nergens aan te denken, want het is compleet op kinderen gericht, dus je kunt even lekker relaxen, helemaal als je een VIP huisje hebt.

    Fijne vakantie!
     
  5. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik vond dit een erg leuk park. Maar je moet wel geluk hebben met het weer omdat er geen overdekte dome is.
     
  6. Mamak

    Mamak Fanatiek lid

    8 jun 2008
    3.420
    47
    48
    thuis
    Bedankt voor alle reacties... nog meer ervaringen?
     
  7. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    De Eemhof is tot nu toe onze favoriete park.
    Dat het niet overdekt is vinden wij juist leuk,zeker met lekker weer kan je lekker op het terras zitten:D

    Ik ben er vroeger ook geweest toen het nog wel overdekt was.

    Heijderbos is ook erg leuk maar dat is pas echt leuk als je kindje ouder is en lekker in de Jungle Dome kan spelen.
     
  8. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    ja, oké. Maar wij gaan juist tussendoor naar Centerparcs, in het najaar of voorjaar, wanneer het weer meestal niet geschikt is om op het terras te zitten. Voor een zomervakantie vind ik CP veel te duur, dus dat gebeurt echt alleen buiten het seizoen. Vandaar dat ik het een nadeel vind dat het niet overdekt is. Toen wij onlangs in het Meerdal waren vond ik het juist zo gezellig dat je 's avonds laat nog lekker binnen op het terras kon zitten, muziekje erbij en dat we niet afhankelijk waren van het weer.
     
  9. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    #10 keizerin, 27 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jul 2009
    Wij gaan ook nooit in de zomervakantie.
    Wij waren eind april 2008 in de Eemhof en het was super lekker weer.
     
  10. Mamak

    Mamak Fanatiek lid

    8 jun 2008
    3.420
    47
    48
    thuis
    ben zooooo benieuwd.. wij gaan 31 aug weg en zijn daar de eerste 2 weken van september
     
  11. Mirro

    Mirro Fanatiek lid

    27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Dat wordt vast genieten!
    Wij zijn met een kleintje van 8 maanden naar het Meerdal geweest en uiteindelijk is dat best te vergelijken.
    Eemhof heeft dan geen overdekte plaza, maar met mooi weer mis je dat helemaal niet.
    Wij hebben heel veel lol beleefd aan het voeren van de eendjes (7 uur in de ochtend..) de kinderboerdij, fiets-verhuur, zwembad en de kleine speeltuintjes.
    Het is zowiezo heerlijk om al die tijd met je kind en man/vriend te hebben!
    Wat ik wel heel erg wennen vond, is het rekening houden met het schema. Ons kleintje slaapt van half 10 tot 12 en van ong 15 tot 16 uur. Dat hield dus in dat we tussen 12 en 15 uur weg konden en na 16 uur. Maar dan gingen we heerlijk naar een dorpje, wandelen, lunchen en weer terug. en dan lekker met een boek op het terasje zitten!

    Alvast heel veel plezier gewenst!
     

Deel Deze Pagina