Ik heb natalis gebruikt toen alyssa en daymian baby waren (zat bij het kraampakket). Erg fijn spul. Zwitsal konden ze allebei niet tegen. Verder gebruik ik natusan of gewoon ah eigen merk of etos. Voor het gezicht vond ik creme van natusan erg fijn.
I love 'baby secret van rituals' bodylotion!! Ruikt heerlijk en is super zacht op het babyhuidje.. Wel duur maar je doet er wel lang mee Verder gebruik ik de Etos lijn..
Weleda, reden = dat er geen parfum inzet maar natuurlijke basis. Kokosolie (extra vierge) gebruik ik ook wel eens. Rituals en Lief! heb ik ook. Ruikt heerlijk maar gebruik het zo min mogelijk vanwege toegevoegde parfums.
net eens even flink zitten zoeken. denk dat ik voor Weleda ga , NAIF lijkt me ook wel wat maar volgens mij is dat vrij nieuw ? kan er iig niet heel veel over vinden
Zie dat je in oktober uitgerekend bent als je dan voor weleda gaat is de weer en wind balsem heerlijk om te smeren voor je naar buiten gaat.
Ik heb alles van neutral en sebamed. Ik mag helaas niks van parfum gebruiken ivm eczeem e.d. maar ik ben wel tevreden over deze merken
Ik heb bijna alles van Weleda aangeschaft (billenbalsem, cremebad e.d ) en een paar dingen van neutral (shampoo en wasgel) Over de weer en windbalsem van Weleda hoor ik ook veel goede verhalen inderdaad, die ga ik aankomende winter ook zeker gebruiken!
Had bij jongste zoontje alles van weleda en Zwitsal . Beiden prima . Daarna overgegaan op etos eigen merk en daar heb ik voor de baby nu ook de gehele lijn van. Scheelt n berg geld
Dat weleda rustgevend badje met allerlei kruiden in heeerlijk voor de avond! Helaas niet zo goedkoop, 12 euro ofzo. En ik nogal royaal met gebruiken Oja en de tube bodycreme van Weleda gebruik ik hier voor alles voor de kinderen. Van wondje, ruw huidje tot billencreme. Als je het net opsmeert ruik je mandarijntjes.u Ik ben er verslaafd aan!
Het Weleda assortiment is erg fijn en vrij van parabenen. Verder vind ik de badolie van Etos eigen merk prettig. Die is niet zo vettig. En bepanthen babyzalf is vrijwel overal goed voor, zelfs bij muggenbultjes
Wij gebruiken veel van weleda. De olie, de weer en wind balsem in de winter, de tandpasta. Maar als ze gewoon binnen een wat ruw/omrustig gezichtje heeft dan doet de kokosolie waarmee ik kook wonderen. Verder wassen we zelden met zeep en smeer ik ook zo min mogelijk in. Laat haar huidje vooral zelf het werk doen.
Van de Hema de Naturalis babybadolie, bodylotion en babyolie. Voor gezichtje weleda crème. Voor billetjes de billenbalsem van weleda.
Ik gebruikte, zeker in het begin, bijna alles van Weleda. Heerlijk zacht (het Crèmebad, net een fluweelhuidje!) en minimalistisch.