Favoriete verzorgingsproducten

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Joy1, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Weleda Calendula! Vooral de billenzalf is hier favoriet,.. ons zoontje had erg gevoelige billen, en dit was dé oplossing. Ook voor zijn droge huid. Zag dat ze nu nog een variant hebben, dus die komt misschien ook wel in huis voor de baby op komst.
    Nu hij wat ouder is heb ik Natusan (paarse fles) uitgeprobeerd voor in bad, en ook deze bevalt me super.

2. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Hier Dermocare shampoo, wasgel/badschuim en babycreme. Bepanthen voor de billen. Later ook natusan avondbadje en Zwitsal haarlotion.

Erg tevreden over Dermocare en dit krijgt bib ook weer.

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik heb als kind heel erg eczeem gehad en het lijkt erop dat mijn zoontje ook een gevoelige huid heeft, dus zwitsal heb ik nooit durven proberen. Alleen de haarlotion maar daar kreeg hij berg van.

Ik vind de 3 in 1 wasgel(shampoo) van Zarqa echt een aanrader. Verder gebruiken we zinkolie in plaats van zinkzalf, werkt beter hier. En de producten van drs Leenarts zijn ook heel fijn.

Op de badolie van de etos reageert hij trouwens ook niet, evenals op de billendoekjes. Wat mij betreft ook aanraders.

Deel Deze Pagina