Favoriete voorleesboek

Discussie in 'De lounge' gestart door Chilleke, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hier ook 'Raad eens hoeveel ik van je houd',
    Vooral zooooo leuk als onze zoon dan meedoet met zijn armpjes met 'zoooooooo hoog' :D
    En op de een-na-laatste pagina, waar de kleine haas in zijn oogjes wrijft, zegt mijn zoontje altijd: 'huilen!' en het laatst plaatje, als grote haas de kleine in zijn bedje legt, geeft ie ze allebei een kusje. Zo leuk! :D

Ook een leuk boekje is Mijn Papa Is Een Reus. Mijn man is ook best groot. Sowieso voor die kleine. :)

2. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuk topic! Zag vandaag "raad eens..." in de winkel liggen en herkende het van hier. Leuk zeg! Nog niet meegenomen maar gaat er zeker komen....

Kom maar op met die titels... Kan niet wachten tot ik ook mag. Nu bekijk ik plaatjes met mn meisje en ze kijkt er vol interesse naar, maar mama vindt het stiekem best saai worden...

Heb inmiddels al een wensenlijstje nav dit topic (ff op bol gecheckt) en al heel wat (goedkopere... action, kruidvat enz) boekjes in huis: Liselotje, Tip, Tommie, dat soort werk.

En heb "als de eerste sneeuw valt" gekocht... lijkt me erg mooi. Heeft iemand dit boek en vinden de kids het leuk?

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    We hebben ook een paar Tip de Muis boekjes, maar die vindt ie niks.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wij hebben gister een nieuwe gehaald:

Het grote avonturen boek voor kleuters en peuters.

Een beetje de hedendaagse Jip en Janneke.
    Dit gaat dan over een 2-ling, Jan en Noortje. Die beleven allemaal alledaagse avonturen en maken ook wel eens ruzie ;)

We zijn er gister in begonnen en tot nu toe een succes!

Verder hebben we:
    Jip & Janneke
    Dikkie Dik
    Floddertje
    En alle delen van Woezel en Pip = zwaar favoriet, maar we kunnen de verhaaltjes niet meer horen :)

Deel Deze Pagina