Wat is jullie favoriete wasverzachter? welke geurt het beste en het langste? is er ook verschil met combinatie van wasmiddel? Zie poll.
lenor de rode blijft toch altijd wel favoriet hier, ruikt sterk maar we wisselen vaak af ook doordat je bij de hoogvliet vaak kan sparen voor wasverzachter dus nu zijn we aan de silan, er was ooit een collega die vroeg welke wasverzachter ik had en hem daarna ook ging kopen (rode lenor dus haha).
Lenor, de gouden of de rode. Ikzelf vind andere geuren ook heerlijk maar mijn man vindt die niet zo mannelijk.
(bijna) alle kleuren van Lenor... Wissel na iedere fles naar een andere kleur zodat je het blijft ruiken!
lenor goud, rood, zilver, geel, oranje, etc etc dit in combinatie met ariel wasmiddel, heb je echt heeeel lang sterke frisse geur, Robijn vergaat veel sneller en vind ik niet sterk genoeg ruiken...
De gele van Robijn. Al heb ik hier nu ook een keer Silan gehaald, maar nog niet gebruikt. Ben benieuwd hoe die bevalt.
Robijn, de blauwe (morgenfris) Wat betreft het anders ruiken: Toen ik nog alleen woonde, was het waspoeder & wasverzachter van robijn en vond het toen na opdrogen wel anders ruiken dan nu (waspoeder van euroshopper).