Albert Heijn huismerk is de enige die echt goed blijft hangen, Robijn ed werken voor geen meter hier.
Lenor Sensitiv, witte inhoud. Ideaal voor mijn zoontje met gevoelige huid. Weet alleen niet of deze ook in Nederland te koop is.
Robijn sensations en dan bijna alle geuren wel erg fijn, heb nu 4 verschillende staan en dan elke keer een andere. De lekkerste vind ik toch nog steeds wel de roze, met Tiarebloemen. Die geur doet me terugverlangen naar de witte stranden van Tahiti
Lenor! Ik vind ze bijna allemaal lekker maar mijn voorkeur gaat uit naar de roze en de gele, heerlijk!
Lenor ( alle kleuren), al vind het erg duur en soms té sterk ruiken. Daarom de laatste tijd Robijntje geel.
Altijd Lenor! We wisselen van kleur, maar die blijft het lekkerste, heb er allerlei geprobeerd maar Lenor blijft nu voor altijd haha
SILAN Ik heb sinds naja ik weet niet precies hoe lang, nu is ie ongeveer leeg, een nieuwe.. Silan frisse eucalyptus en wat ruikt die lekker, zeker als je kleren gewassen zijn! Heel men huis ruikt lekker en als de kleren gedroogd en gestreken zijn en je trekt ze aan uit de kast mmm zalig hihi.